Gå til innhold

Hvor mange HP (health points)hadde dere når dere våkna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt den VÆRSTE døgnrytmen i en uke nå.

Jeg våkner klokken 7 (om morgenen), og får ikke sove i det hele tatt.

Og klokken 10-11 om kvelden så sovner jeg enten jeg vil det eller ikke.

Har dere hørt noe så sykt? Nå skal jeg bryte sikrelen (den onde sådann) ved å GÅ (Ja jeg sa gå) til sentrum Haugesund (10-11 km). Dette skal gjøres mens jeg trikser på en ball som jeg kjøpte for kr 10 på rema 1000.

Jeg kjøpte også samtidig en pumpe til den ballen til samme prisen.

Lenke til kommentar

Pft! Karmøy er for sprøyter og rånere. :-?

Kolnes er plassen. :woot:

100m fra golfbane, fullsize gressfotballbane (beste i hele Haugesundsområdet?), kunstgressbane til 4 mill, to strender og mange kilometer med kai'er.

Det ble btw ikke noe av gåturen, fordi strømmen gikk, og jeg fant ingenting. Jeg mistet tre timer FFX, og ble dritsur og gikk og la meg.

Men opp kl. 09:50 seff. Fem timer søvn, og ikke et minutt mer. Desverre er ikke solen freme i dag, no som gjør alt mye tristere.

Lenke til kommentar

Jeg våkna opp med 100 hp og 84 armor men på veien til buttiken ble jeg overfalt av noen lame awm campers og jeg klarte akkurat å løpe inn i buttiken da jeg ble skutt gjennom veggen av en interp h4x0r... GG CFG!!! hyyyl så jeg måtte gå å legge meg med 34 hp : (var en veldig tynn vegg)

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar

Idag skal jeg bryte den (onde) sirkelen omtalt av meg et par poster oppover. Har våknet kl 7-9 hver dag nå i over to uker, og idag skal jeg drøye komaen til hvertfall 12. (skamtrøtt akkurat nå)

Har foresten kjøpt både fotball, pumpe, frisbee, tennisballer på Rema1000 for 10,- Genialt å leke meg i solen om sommeren. Det eneste som mangler nå er sol og sommer. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...