Gå til innhold

Hvor mange HP (health points)hadde dere når dere våkna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HP=HitPoints?

Stemmer.

Jeg mente, betyr ikke HP hitpoints, ikke healthpoints? men det varierer jo fra spill til spill, så derfor

Jaja, samma det egentlig.

våkna vel med sånn ca 20hp, hadde engelsk eksamen i dag :roll:

/me og! (matte da) det gikk slett ikke så verst, er nu oppe på 100! :smile:

Lenke til kommentar
Les manualen på x antall spill... Der står det at HP=helse=Health Points

Hva i all verden skulle det ellers bety?

Les manualen på y antall spill og det vil stå hit points. Men dette er fullstendig irrelevant, og jeg irriterer meg over at jeg driver og diskuterer noe så knakende teit som hva HP betyr.

Lenke til kommentar

hadde 2 hp, har nok 1 i morra... lbir bare værre og værre

Har kyssesyken skjønner dere... Slått KRAFTIGT ut hos meg, satt seg spessielt i halsen... er så inni helvetes vondt at dere tror det ikke... kan faen ikke puste en gang, og IALLEFALL ikke drikke..... Og drikker jeg alkohol, så stryker jeg med for da ryker leveren....

Lenke til kommentar

Har kyssesyken skjønner dere... Slått KRAFTIGT ut hos meg, satt seg spessielt i halsen... er så inni sørens vondt at dere tror det ikke...  kan kjøss ikke puste en gang, og IALLEFALL ikke drikke..... Og drikker jeg alkohol, så stryker jeg med for da ryker leveren....

Stemmer. Hadde det for nøyaktig et år siden.. Kan ikke anbefales.

Lenke til kommentar

Har kyssesyken skjønner dere... Slått KRAFTIGT ut hos meg, satt seg spessielt i halsen... er så inni sørens vondt at dere tror det ikke...  kan kjøss ikke puste en gang, og IALLEFALL ikke drikke..... Og drikker jeg alkohol, så stryker jeg med for da ryker leveren....

Hadde jeg og... Prøv Voltaren i stikkpille form... Høres jævli ut men det hjelper. Brukte det selv og hevelsen dempet seg kraftig !

Ellers så var jeg frisk så frisk etter 14 dager at jeg kunne nesten gjøre hva jeg ville og så var jeg drita etter 3 uker... :woot:

Lenke til kommentar

Hadde jeg og... Prøv Voltaren i stikkpille form... Høres jævli ut men det hjelper. Brukte det selv og hevelsen dempet seg kraftig !

Ellers så var jeg frisk så frisk etter 14 dager at jeg kunne nesten gjøre hva jeg ville og så var jeg drita etter 3 uker... :woot:

voltaren går på leveren, kan ikke bruke det, kjipt å få leverskade som 17 åring

Lenke til kommentar
Ka pokker er det kysse syken fornoe? Har hørt noe om det en gang?

Kyssesyken er et virus av noe slag som utarter seg som ekstrem influensa, ofte med intens halsbetennelse (vet om flere som har måtte fått intravenøs næring fordi de ikke klarte å svelge sitt eget spytt engang) , vitenskapelig navn er vel mononukleose eller noe sånt. Andre symptomer er hoven lever/milt, som fører til at du ikke kan røre alkoholholdige varer eller gjøre fysisk utmattende aktiviteter på opptil så mye som 6 måneder. Flyreiser er også utelukket (Trykkforskjeller kan få milt og lever til å sprekke, bokstavelig talt).

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/kyssesyge.htm <- Informasjon på dansk.

Lenke til kommentar

Forøvrig; 80 HP når jeg våknet i morrest, ble holdt våken til langt på natt av noen som hadde fest på barneskolen(!) 20 meter nedenfor hybelen min hvor de spilte Lou Bega - Mambo nr.5 og noe gospel-kjør med elvis-vokal på full spiker i hele nabolaget... To skiver med pepperskinke og en varm kopp kaffe healet meg til 100 HP... :wink:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...