Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hp på frysepunktet.... :-? Voknet opp med sola i tryne, kokt og jævelig... Og så hadde jeg ikke lagt meg før 0500 Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 HP=HitPoints? Stemmer. Jeg mente, betyr ikke HP hitpoints, ikke healthpoints? men det varierer jo fra spill til spill, så derfor Jaja, samma det egentlig. våkna vel med sånn ca 20hp, hadde engelsk eksamen i dag /me og! (matte da) det gikk slett ikke så verst, er nu oppe på 100! :smile: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Les manualen på x antall spill... Der står det at HP=helse=Health Points Hva i all verden skulle det ellers bety? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Les manualen på x antall spill... Der står det at HP=helse=Health Points Hva i all verden skulle det ellers bety? Les manualen på y antall spill og det vil stå hit points. Men dette er fullstendig irrelevant, og jeg irriterer meg over at jeg driver og diskuterer noe så knakende teit som hva HP betyr. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 har 10 i hp snart... TENTAM Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 har 10 i hp snart... TENTAM kan du norsk eller?? det heter tentarm Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hadde 2 hp, har nok 1 i morra... lbir bare værre og værre Har kyssesyken skjønner dere... Slått KRAFTIGT ut hos meg, satt seg spessielt i halsen... er så inni helvetes vondt at dere tror det ikke... kan faen ikke puste en gang, og IALLEFALL ikke drikke..... Og drikker jeg alkohol, så stryker jeg med for da ryker leveren.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Ka pokker er det kysse syken fornoe? Har hørt noe om det en gang? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hadde 2 hp, har nok 1 i morra... lbir bare værre og værre Har kyssesyken skjønner dere... Slått KRAFTIGT ut hos meg, satt seg spessielt i halsen... er så inni sørens vondt at dere tror det ikke... kan kjøss ikke puste en gang, og IALLEFALL ikke drikke..... Og drikker jeg alkohol, så stryker jeg med for da ryker leveren.... Stemmer. Hadde det for nøyaktig et år siden.. Kan ikke anbefales. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Når jeg våkna i mårres lå jeg på en ca. 60-65.. Så kom jeg til å tenke: FA3N! Matte-eksamen i dag jo!! Gikk straks ned til 30-40.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hadde 2 hp, har nok 1 i morra... lbir bare værre og værre Har kyssesyken skjønner dere... Slått KRAFTIGT ut hos meg, satt seg spessielt i halsen... er så inni sørens vondt at dere tror det ikke... kan kjøss ikke puste en gang, og IALLEFALL ikke drikke..... Og drikker jeg alkohol, så stryker jeg med for da ryker leveren.... Hadde jeg og... Prøv Voltaren i stikkpille form... Høres jævli ut men det hjelper. Brukte det selv og hevelsen dempet seg kraftig ! Ellers så var jeg frisk så frisk etter 14 dager at jeg kunne nesten gjøre hva jeg ville og så var jeg drita etter 3 uker... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 I dag hadde jeg veldig, veldig lite hp. Kom meg såvidt opp! Lenke til kommentar
kommers Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 nå har jeg 10924 h0repåeng, etter å ha lest om anbefaling av stikkpiller og sutring for eksamener. oj, nå gikk jeg opp til 10925, etter å ha skrevet dette. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hadde 2 hp, har nok 1 i morra... lbir bare værre og værre Har kyssesyken skjønner dere... Slått KRAFTIGT ut hos meg, satt seg spessielt i halsen... er så inni sørens vondt at dere tror det ikke... kan kjøss ikke puste en gang, og IALLEFALL ikke drikke..... Og drikker jeg alkohol, så stryker jeg med for da ryker leveren.... Hadde jeg og... Prøv Voltaren i stikkpille form... Høres jævli ut men det hjelper. Brukte det selv og hevelsen dempet seg kraftig ! Ellers så var jeg frisk så frisk etter 14 dager at jeg kunne nesten gjøre hva jeg ville og så var jeg drita etter 3 uker... voltaren går på leveren, kan ikke bruke det, kjipt å få leverskade som 17 åring Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Ka pokker er det kysse syken fornoe? Har hørt noe om det en gang? Kyssesyken er et virus av noe slag som utarter seg som ekstrem influensa, ofte med intens halsbetennelse (vet om flere som har måtte fått intravenøs næring fordi de ikke klarte å svelge sitt eget spytt engang) , vitenskapelig navn er vel mononukleose eller noe sånt. Andre symptomer er hoven lever/milt, som fører til at du ikke kan røre alkoholholdige varer eller gjøre fysisk utmattende aktiviteter på opptil så mye som 6 måneder. Flyreiser er også utelukket (Trykkforskjeller kan få milt og lever til å sprekke, bokstavelig talt). http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/kyssesyge.htm <- Informasjon på dansk. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Forøvrig; 80 HP når jeg våknet i morrest, ble holdt våken til langt på natt av noen som hadde fest på barneskolen(!) 20 meter nedenfor hybelen min hvor de spilte Lou Bega - Mambo nr.5 og noe gospel-kjør med elvis-vokal på full spiker i hele nabolaget... To skiver med pepperskinke og en varm kopp kaffe healet meg til 100 HP... :wink: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hadde vel en 70HP når jeg sto opp. Nå ligger jeg på 85HP. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hadde ca. 40hp. Våkner alltid lett på mandager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg