Balderac Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Hvis du prøver å spille spillet MaxPayne på en maskin med GeForce 3 skjermkort, og setter oppløsning til 1600 x 1200, setter alle effekter på max, og bruker FAA, skjønner du fort at neste generasjons data spill er her allerede i DAG. Jeg er ikke lett å imponere men FY FAEN så bra det spillet er. Både grafikk, handling, måten du kontrollerer karakteren på smeltet mitt hjerte !! Jeg har fått til "moves" inne i spillet som utklasserer enkelte Matrix Scener !Følelsen av å hoppe fra en avsats, være istand til å snu deg i alle retninger i lufta, og fyre av noen salver før du treffer bakken passe mykt er heerrrrrlig ! Jeg gleder meg til hva som kommer i fremdtiden .... [ Denne Melding var redigert av: Balderac på 2001-10-11 15:28 ] Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Jepp, når det gjelder visuelle effekter ruler MP vilt! Har tenkt å skaffe meg GF3, noen som vet billigste prisen på ASUS v8200 deluxe? Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 skjekk prisguiden da gutt Lenke til kommentar
vo||a Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 vent til Ati 8500 kommer ut i begge tilfeller . Hvis du går for GF3 blir prisen helt sikkert kuttet med et par hundringser Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Ikke no vits å vente til man blir pensjonist ..... :wink: lurer på om jeg må bytte ut gf3 powerpck tingen min med en nyere titanium versjon heh Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Nope, ingen vits i å vente, Geforce 3 fra gainward og Dual AMD 1,4GHZ 266 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå