jiggsaw Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det noen som vet hvor mye det koster å legge heltre evt parkett i en leilighet hvor det opprinnelig er laminat ca 60kvm? Ps. regner ikke med at jeg klarer dette selv så jeg må derfor betale et firma eller lignende! Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det noen som vet hvor mye det koster å legge heltre evt parkett i en leilighet hvor det opprinnelig er laminat ca 60kvm? Ps. regner ikke med at jeg klarer dette selv så jeg må derfor betale et firma eller lignende! Skal ikke undervurdere egen innsats. Det å legge parkett høres helt grusomt ut i starten, men så er det forbausende lett når en først begynner å legge. Bare husk at jo lettere produsentene gjør legge-prosessen, jo mer selger de Bare få med deg noen som hjelper - det er utrolig greit å ha en sparringspartner for dårlige ideer i opppussingsprosjekter, og å ha en flyttbar vekt til å sitte på de delene du allerede har lagt. http://www.klikk.no/hvordantv/bolig/hus/article317969.ece Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 det er overraskende lett å legge gulv selv. sett deg inn i sakene og snakk med fagfolk der de selger det. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dette klarer du fint selv hvis du er litt praktisk av deg selv. Kjøper du Kjærs, tarkett etc så får du en bra parkett som er lett å legge. Du trenger ikke så veldig mye av verktøy heller: Tommestokk, vinkel, hammer, slagkloss, god håndsag, stikksag, kiler og kniv er vel det viktigste. Kapp og gjære sag er heller ikke dumt til lister. Pris: 300 per kvm med underlag, se etter tilbud på 3 stavs parkett hos de storebyggevarekjedene, der får du det ganske billig. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det noen som vet hvor mye det koster å legge heltre evt parkett i en leilighet hvor det opprinnelig er laminat ca 60kvm? Ps. regner ikke med at jeg klarer dette selv så jeg må derfor betale et firma eller lignende! det spørs hvilken laminat du skal ha? du får det jo fra 150-200 kr opp til over 1000 pr kvm. men jeg kan legge det for deg for en billig penge om du vil Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 hei! takk for svar alle mann! god hjelp får sondere litt rundt i butikker osv tenker jeg. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Husk å velge noe så tynt at du kan åpne dørene etter at du har lagt det Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er faktisk et godt tips, da en jeg kjenner måtte til med sirkelsag på 6 dører. Så ha dette i bakhodet! Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 hehe takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå