olsen16 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skal til London nå i høstferien, og har da lyst til å benytte meg av muligheten til å kjøpe meg en rimelig fotballdrakt, Manu selvfølgelig. Men så til spørsmålet: Er det noen som vet hvor man får tak i fotballskjorter til en grei pris? Hvor mye må jeg forvente å ut med? Takk for svar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vet ikke hvor, men det er i hvert fall en svær sportsbutikk på 3 etasjer der den ene etasjen bare har fotballting. Tror kanskje at det ikke var så langt unna Picadelli eller hva det heter, var broren min som var der Lenke til kommentar
olsen16 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Vet ikke hvor, men det er i hvert fall en svær sportsbutikk på 3 etasjer der den ene etasjen bare har fotballting. Tror kanskje at det ikke var så langt unna Picadelli eller hva det heter, var broren min som var der Ok:) Vet du hvor mye sånn ca prisene lå på? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tror den er sånn ca. som fra engelske nettsider. Kanskje 45-55 pund. Er nok 150-250 kr. billigere enn f.eks. fotballshop.no Lenke til kommentar
olsen16 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Tror den er sånn ca. som fra engelske nettsider. Kanskje 45-55 pund. Er nok 150-250 kr. billigere enn f.eks. fotballshop.no Takk! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjøpte en fotball trøye i London da jeg var der. Butikken het 'Foot Locker' tror jeg. Var vel rundt 450-500 jeg betalte. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 .... Manu selvfølgelig. Da tror jeg ikke jeg vil svare. http://www.soccerscene.co.uk/store_locator.php Sam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå