Gå til innhold

Hvordan pakke pc'n til LAN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

putter pc`n inn i bilen, bærer den gjerne for hånd, setter den i ett sete, tar på setebeltet(så den ikke velter) og kjører i vei.

skjermen setter jeg ved siden av pc`n og fester på samme måte.

alternativt putter jeg alt i bagasjerommet og pakker så ting ikke velter og skjermen ikke blir ripet opp.

pc`r tåler ganske mye når de er slått av, eneste du bør være oppmerksom på er om du har tung CPU-kjøler, da bør du legge den så kjøleren ikke henger men står rett opp, altså legger ned pc`n din.

aldri hatt noe problem med pc pga frakt, og har aldri brydd meg spesiellt mye om hvordan man frakter heller.

Lenke til kommentar

pakker stortsett følsomt utstyr som skjerm,kabinett,server,switcher i soveposen som jeg uansett skal ha med meg.

etter min erfaring skjer det mer uhell til/fra bilen med snubling eller prøver ta med formye omgangen i forsøk på slippe flere rundet.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Jeg pakker i Towerbag, får plass til alle ledninger og greier å i den. Skjermen tar jeg enten bare i hånda uten noe rundt eller i 2 plastikkposer hvis det regner eller jeg må gå et stykke etc. Trillebår med Dyne oppi er også helt imba for å transportere dataen hvis du ikke har bil tilgjengelig :thumbup:

Lenke til kommentar

legg den ned

da får en evt. stor kjøler støtte på en helt annen måte om den står sideslengs i bilen :)

Pleier forøvrig å ha sikkerhetsselen i baksetet rundt PCen.. Husk å sikre løse gjenstander i bil.

koffert med puter til transport av skjerm høres ut som en meget fiks ide.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Skjerm, pc, tastatur, sovepose og kabler i trille-koffert, mus og Headsett (og en bærbar) i ryggsekk, på bussen :D

Skjemen (24") blir godt beskyttet hvis du tre en hodepute over den!

Endret av M@rt/n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...