Zevs31 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 hei;) skal på bylan i høstferien, og skal sitte på med en kompis. Lurer på om noen har noen tips til å pakke pc'n og skjerm? fikk med en genial støtsikker eske, men har klart å miste den:-( på forhånd takk for hjelpen:-) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 om du har ettermontert en større ccp kjøler må denne ha førsteprioritet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Spørs litt hvordan du skal frakte den, det da. Jeg hiver alt i bilen, uten noe eske rundt eller noe mer dilldall. Sørger bare for at ingenting kan velte, og kanskje legge et teppe eller noe mykt foran skjermen. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Legge det på et teppe bak i bilen? Jeg pleier å ligge det løst bak i bilen. Men helst legge det slik at det ikke sklir. Vibrasjonene pleier skjeldent å være et problem. Selv har jeg trillet PC-en 1km I handlevogn.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 putter pc`n inn i bilen, bærer den gjerne for hånd, setter den i ett sete, tar på setebeltet(så den ikke velter) og kjører i vei. skjermen setter jeg ved siden av pc`n og fester på samme måte. alternativt putter jeg alt i bagasjerommet og pakker så ting ikke velter og skjermen ikke blir ripet opp. pc`r tåler ganske mye når de er slått av, eneste du bør være oppmerksom på er om du har tung CPU-kjøler, da bør du legge den så kjøleren ikke henger men står rett opp, altså legger ned pc`n din. aldri hatt noe problem med pc pga frakt, og har aldri brydd meg spesiellt mye om hvordan man frakter heller. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Når jeg dro på TG, la jeg skjermen i en koffet med en pute over. Gjorde jobben for meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg pakka pc-en min inn i et håndkle. Skjermen putta jeg inn mellom et par hodeputer. Har gått helt greit hittil. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Pcen min er så stor at den må tas' i bil. Til TG sto den bakpå en tilhenger i to timer på veien dit, gikk helt fint det. Vanligvis står den inni bilen, mest mulig støtt så den ikke velter. De av mine venner med mindre maskiner har den i en stor bag eller en koffert.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) pakker stortsett følsomt utstyr som skjerm,kabinett,server,switcher i soveposen som jeg uansett skal ha med meg. etter min erfaring skjer det mer uhell til/fra bilen med snubling eller prøver ta med formye omgangen i forsøk på slippe flere rundet. Endret 29. september 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg pakker i Towerbag, får plass til alle ledninger og greier å i den. Skjermen tar jeg enten bare i hånda uten noe rundt eller i 2 plastikkposer hvis det regner eller jeg må gå et stykke etc. Trillebår med Dyne oppi er også helt imba for å transportere dataen hvis du ikke har bil tilgjengelig Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 takk for svar;) putter skjermen i en pappeske med teppe rund og alt av tastatur, mus og kabler etc. legger jeg i poser. kan jeg legge pc "sideveis" inni bilen? eller må den stå? tror det går og legge sideveis;) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Sideveis funker. Endret 29. september 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 legg den ned da får en evt. stor kjøler støtte på en helt annen måte om den står sideslengs i bilen Pleier forøvrig å ha sikkerhetsselen i baksetet rundt PCen.. Husk å sikre løse gjenstander i bil. koffert med puter til transport av skjerm høres ut som en meget fiks ide. Lenke til kommentar
CRODE Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg putter min skjerm i en slik Roccat Tusko - Den funker helt fett for 22" også. Selve pcen setter jeg på stolen eller trillebåren. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Selv har jeg trillet PC-en 1km I handlevogn.. Hardcore.. Lenke til kommentar
M@rt/n Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Skjerm, pc, tastatur, sovepose og kabler i trille-koffert, mus og Headsett (og en bærbar) i ryggsekk, på bussen Skjemen (24") blir godt beskyttet hvis du tre en hodepute over den! Endret 28. februar 2010 av M@rt/n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå