Nopros Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Det kunne vært noe. Har noen ideer i hodet, men usikker på om jeg vil klare å fullføre de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Haha, utrolig morsomt prosjekt. Godt mulig jeg har noen deler liggende som jeg kan avse. Får se an hva jeg gidder å sende avgårde med tanke på frakt og slikt. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det kunne vært noe. Har noen ideer i hodet, men usikker på om jeg vil klare å fullføre de. Er ikke så vanskelig som folk vil ha det til En enkel mod er å pusse ned kabinettet og lakkere, for å så sette inn diverse katoder o.l. En lakkboks får du sikkert sponsa av noen, og katoder og diverse er det mange som har. Tror kanskje jeg har noe liggendes som jeg kan sende om du skal modde. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Da må jeg isåfall skaffe meg et nytt kabinett først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Da må jeg isåfall skaffe meg et nytt kabinett først. Jeg har kabinett jeg kan avse, men da må noen betale frakt, eller hente det. Blir for dyrt å sende med posten. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Der har vi det problemet igjen vettu Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Der har vi det problemet igjen vettu Hvor i landet bor du? Jeg bor i Drøbak, som en også ser av profilen.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Det er nok dessverre litt langt unna Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Da må jeg isåfall skaffe meg et nytt kabinett først. Ja, det bør du Kommer ofte godsaker i gjenvinningsstasjoner og el-retur stasjoner. Bare å følge med, så finner man noe bra Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Var på den nærmeste senest i dag, var et lite ett som jeg ikke gadd og ta. Og ett som det så ut som noen hadde hoppet på Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Bor du veldig nærme Elkjøp på Hamar Nopros? Skulle vært der litt oftere selv, kunne trenge et lite kabinett, m-atx kasse med plass til atx PSU. Skulle du finne en liten m-axt kasse av det litt nyere slaget kan jeg gi deg et atx kabinett i bytte, heter så mye som chieftec giga. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Haha! Liker bytte avtalene her.. Nopros må jobbe litt ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Bor ganske nærme ja, skal følge med. Sier ifra hvis jeg finner noe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Lemme know hvordan det går med amentio eller hvis du/de trenger noe bekreftelse fra meg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 hva med å poste fulle specsa ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fått svar fra amentio? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Ja LaCrouX, er litt lat Har ikke fått sendt mail til de enda bIsk0p, kunne du adde meg på msn? (Står i profilen) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skal gjøre det når jeg kommer på jobb, har ikke MSN hjemme. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bor ganske nærme ja, skal følge med. Sier ifra hvis jeg finner noe Flotters! Bra du fikk brukt 1,3GHz CPUen jeg ga til deg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå