Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Prosjekt 0,- Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forresten leita etter den disken nå, og det ser ut som den ligger igjen hos fattern. Kan ta den med neste gang jeg er der, men aner ikke når det blir. Ikke før rundt jul regner jeg med. Da har du sikkert fått tak i en annen disk å leke med. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9

Ting jeg kan sende(om du lover å holde prosjektet i gang) når jeg har penger til frakt :p

-256 mb ram brikke

-Nettverkskort

-20gb(tror jeg) harddisk

-Asus p4ge(omtrent likt som bildet) med 2.4Ghz celeron cpu

asus-p4ge-vm.jpg

-Mus

-Cdrom 52x speed

-Strømkabel :w00t:

Endret av Slettet-yJ8TyiQ9
Lenke til kommentar

Hei. Har ett kabinett om du vil ha, det er ett antec 900 kabinett. Er ett hull i bunn samt fjernet ristene på vifta bak, fjernet ene braketten på PCI sporene. En sprekk i sidevinduet samt mangler "av og på knapper" i toppen. Men kan gjerne sende med deg dette.

Vet det høres litt så som så ut, men ser veldig liten forskjell. sprekken i vinduet er vel største feilen samt att knappene mangler. Men du får det om du betaler frakt :)

Lenke til kommentar
Ting jeg kan sende(om du lover å holde prosjektet i gang) når jeg har penger til frakt :p

-256 mb ram brikke

-Nettverkskort

-20gb(tror jeg) harddisk

-Asus p4ge(omtrent likt som bildet) med 2.4Ghz celeron cpu

-Mus

-Cdrom 52x speed

-Strømkabel :w00t:

Det eneste jeg ikke har der nå er hardisk, men hvis du kunne sendt det hadde det vært fint :) Og ja, jeg holder prosjektet igang!

Har planer for neste prosjekt og, pappa har gitt meg mange idèr, kommer også en update utover uka :)

Edit: Eller forsåvidt så er jo ikke musen jeg har nå superbra, så du kan jo sende den og :p

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Fikk av klipset, men det var selve kjøleelementet som jeg ikke fikk av.

Er det pastaen som har størknet og blitt litt "lim-aktig"? I såfall så kan det funke å legge det i stekovnen og sette på 50 grader. Om ikke det hjelper så¨setter du på 70 grader.

Hold deg dog under 100 grader eller noe. :p

Lenke til kommentar
Fikk av klipset, men det var selve kjøleelementet som jeg ikke fikk av.

Haha, har opplevd det samme selv med kjøleren i min Shuttle. Der følger gjerne hele cpu med når jeg tar av kjøleren.

Er kjølepastaen som gjør at den sitter ganske godt, så sitter vel også CPU godt fast i solkkelen sin. Arctic Silver 5 kjølepasta trur jeg er brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...