Meh. Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nopros, har du vurdert å prøve å få tak i sponsor(er)? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Få posten eller et anna fraktselskap til å sponse deg! ;D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Nopros, har du vurdert å prøve å få tak i sponsor(er)? Har ikke tenkt tanken en gang, hvordan? Dette er mitt første byggeprosjekt jeg vet liksom ikke, ehh ja Skal hente et kabinett i dag eller i morgen bak Elkjøp, hvis det ikke er tatt. Bilder kommer Endret 29. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hoho, har en pose med pc deler jeg skal kaste. Riktig nok bare gamle ting så langt. Jobber hele uka så har dårlig med til til å rydde skikkelig i resten av utstyret jeg ikke bruker Skal ta en ryddings i det så kan du jo sikkert få no ting og tang til helga eller neste uke (jeg er litt treg av meg) BTW, bor i Ottestad så er jo ikke lange veien Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Kjempefint! Forvent å ha en blond fjortenåring på døra snart. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Æsj, kabinettet var borte i dag. Har sendt en epost til Posten og noen Pc-leverandører om de kan sponse meg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ny opptadering! Clicky Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Begynner å ligne noe nå. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Blir morsomt og følge med på Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for fine kommentarer Men gud Posten Norge er trege Mailen min ble mottatt og videresendt til rett avdeling i Posten Norge AS for besvarelse kl 14:47 den 30. september. Vel forventet vel heller ikke et svar. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tviler egentlig på at Posten vil sponse deg, men kan jo håpe. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men burde ikke første steg være å skaffe seg et hovedkort, for deretter å finne kompatibel maskinvare? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tviler egentlig på at Posten vil sponse deg, men kan jo håpe. Har ikke fått svar enda, så tror ikke det nei. Hadde vært hyggelig om de hadde svart da, men. Men burde ikke første steg være å skaffe seg et hovedkort, for deretter å finne kompatibel maskinvare? Jo, du sier vel noe der Skal se om jeg får tatt en tur bak Elkjøp i morra så får vi se om det er noe nytt. Har også pratet litt med forumbrukeren Agal om å få noe. H*n skulle rydde å se om hun hadde noe av verdi Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Oppdatering Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bare hyggelig å sponse deg. Fått tak i noen flere deler da? Stå på! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Kabinett blir sannsynligvis hentet utover uka. Også får vi se om det blir til at jeg henter noe hos en forumbruker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du kan jo se om HW.no gidder å sponse deg, også kan du sende mail til Logitech angående mus, tastatur og headset Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hehe omtrent de eneste jeg ikke har spurt, men absolutt verdt et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå