Nopros Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Her kan kommentarene om prosjekt 0,- postes, har du noe du kan gi, si ifra her Link til arbeidsloggen Hva jeg har fått hittil: KongKake - Radeon HD3450 - ødelagt Probin - Mus og Strømkabel aGal - Masse stuff, se Worklog for nærmere detaljer Looner - Hardisker og RAM-brikker Exiztzor: Masse stuff, se worklog for nærmere detaljer. Takk til alle som gir pc-deler til meg, kudos til dere Endret 5. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 jeg har et creative sound blaster live lydkort du kan få. men åssn skal du få det hvis du ikke skal bruke noe på det ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Hæ skjønte ikke helt hva du mente. Pcn skal bare bygges opp av deler jeg får eller finner Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Har et kabinett av typen: APEVIA X-Cruiser tilovers, men frakten blir litt høy om du ikke bor i nærheten av bodø.. Lurer på om jeg ikke kan avse en Xigmatek Achilles, (byttes ut til fordel for en uten push pin), men da må jeg få kjøpt meg ny kjøler først.. Også har jeg et gammelt 8600GT liggende, om du vil ha det.. Endret 27. september 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Fint Corporal Clegg, alt som fungerer er nyttig Bor ikke i nærheten av Bodø, men hvis du hadde giddet og sendt Xigmatek Achilles'en og 8600GT Hadde det vært topp Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Om du betaler frakten så sender jeg 8600GT på mandagen, og Achillis'en når jeg får meg ny kjøler.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Som du kanskje ser så heter prosjektet prosjekt 0,- det betyr at jeg kan ikke bruke en eneste rød øre til å få bygget pcn, beklageligvis Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Som du kanskje ser så heter prosjektet prosjekt 0,- det betyr at jeg kan ikke bruke en eneste rød øre til å få bygget pcn, beklageligvis Du trenger ikke bruke penger på deler, men på frakt syns jeg du burde betale. Kunne sendt deg noe, men jeg gidder ikke gi deg ett produkt + at jeg skal betale frakta for deg! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg forlanger ikke at dere sender noen deler til meg, men er fast bestemt på at jeg ikke skal bruke noe på å få skaffet den pcn Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hadde du kunne hentet det/bodd innen kjørerekkevidde skulle du fått det, men frakt betaler jeg ikke Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Om du betaler frakten så sender jeg 8600GT på mandagen, og Achillis'en når jeg får meg ny kjøler.. Jeg tar det gjerne jeg Betaler også frakten Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Om du betaler frakten så sender jeg 8600GT på mandagen, og Achillis'en når jeg får meg ny kjøler.. Jeg tar det gjerne jeg Betaler også frakten Uhm, nei Du har ikke et spennende 0-kr prosjekt på gang, og jeg har egentlig bruk for komponentene EDIT: Waaaaayy OT Endret 27. september 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Om du ikke betaler frakten tror jeg du skal slite med dette prosjektet. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Botn3vik.com kan kanskje sponse deg litt. Men da må du gi meg litt tid til å rote gjennom hva jeg har Tror jeg skal ha et fatal3ty hk socket 775 og en dualcore 1.8 ghz prosessor liggende en eller anna plass Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har du en tidsfrist på dette prosjektet? Om du ikke har det, tror jeg det er stor sannsynlighet for at noen som kan ta med komponenter til prosjektet ditt på TG10 Kan jeg spørre deg hva du skal bruke PC'n til? Gaming? Server? Eller bare som kontor-PC? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Målet er egentlig bare å få pcn til å fungere, altså skru seg på og av. Skulle egentlig prøvd å få den ferdig innen TG, men ser det kan bli litt vanskelig når jeg ikke kan betale en døyt selv, skal bakom en Elkjøp butikk i dag å snuse litt. Botn3vik.com kan kanskje sponse deg litt. Men da må du gi meg litt tid til å rote gjennom hva jeg har Tror jeg skal ha et fatal3ty hk socket 775 og en dualcore 1.8 ghz prosessor liggende en eller anna plass Fint fint Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvis du ikke vil betale frakt, så tror jeg du sliter litt. Hvor i landet bor du? Det er jo litt relevant. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Bor på Hamar. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Ok, innser nå at prosjektet ikke kan gjennomføres helt gratis, med tanke på frakt osv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Spennende prosjekt dette her. Stå på, så får du nok fikset deg en brukendes PC til tilnærmet 0,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå