Trengerjobb Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei. Jeg er 15 år gammel og kommer fra Stord, har lettet lenge etter en jobb og har spørt i mangen butikker, men alle sier nei. Er det noen som har forslag til hvor jeg skal spør? Har lyst til og tjene godt over 1000 i måneden og er virkelig instilit på og jobbe både på vekedager og i helgene. Har spørt på dei fleste matvarebutikker og sånn, så er det noen så har noen andre ideer? Hvist det er noen på Stord som leser dette og vett om en ledig jobb, gi tilbakemelding. Grunnen til at jeg trenger penger er at jeg skal ta mopedlappen dette året, og ver så snill og ikke kom med svar som "Du kan jo vente til bil-lappen" Takker på forhånd for svar ! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 nesten ingen dagligvare ansett noen under 18 år lengre... grunnen til dette er at de under 18 ikke kan selge alkohol/tobakk uten å ha andre til å ha tilsyn over den mindreårige, dermed må man bruke ekstra ressurser på å sitte "barnevakt" det man eventuelt kan spørre om er å fylle varer i hyller, rydde og gjøre småjobbene... spør spesifikt om dette. når du drar til steder der du ska spørre om jobb: 1. kle deg opp litt og ikke se ut som en dass 2. be pent om å få snakke med daglig leder 3. håndhils og presenter der selv 4. lever søknad og cv med bilde, og ikke bare skriv rett frem men litt mer personlig om deg selv 5. gi inntrykk at du vil og kan jobbe det er litt generelle tips jeg har plukket med meg... lykke til med jobbsøking! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Oi oi oi. Fant kanskje noe som kunne ha vært interesant. Ser G-Sport på Amfi Stord ser et etter ekstrahjelp. LINK Edit: Starter forøvrig som ekstrahjelp hos en g-sport her i byen også på onsdagen. Kan komme tilbake å si hva jeg driver med der. Endret 27. september 2009 av Borden Lenke til kommentar
Trengerjobb Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Takk for litt tips og sånnt Sjekket med G-sport, ingen under 18 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå