1915 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 har bestilt meg ny tlf. men vil fortsatt bruke den gamle tlf når jeg er på jobb (jobber som snekker og da kan trenger jeg ikke være redd for den telefonen) så da trenger jeg 1 til simkort. har hørt at det skal væremulig å ha 2 simkort på 1 nr? jeg har telenor frihet. hva koster det å få 1 til simkort? og må jeg betale noe ekstra i måneden for det? en ting til: er det flere av dere som ikke kommer inn på www.telenormobil.no? for jeg kommer meg ikk inn det :S kommer bare "sidelastingsfeil" ;O er det mulig å bestille et til simkort hos telenormobil? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Etablering av "Tvilling" koster 187,50 kr. Månedsavgiften for å ha det ekstra sim-kortet er 31,25 kr. Dette er Tvilling - Tvilling gir deg mulighet til å ha to SIM-kort tilknyttet abonnementet ditt; et hoved-SIM-kort og og et tilleggs-SIM-kort. Begge telefonene vil ringe samtidig ved innkommende anrop. - Du beholder det gamle telefonnummeret ditt, og du kan bruke dette på begge SIM kortene.Telefonnummeret ditt vil vises uansett hvilket SIM-kort du benytter. Du bestemmer selv om innkommende SMS skal sendes til begge kortene. Dette kan tilpasses på Mine Sider. - Tvillingkortet har et eget anropsnummer, men dette brukes bare når du sender og mottar MMS eller bruker andre innholdstjenester. Hvis noen ellers ringer dette nummeret, møter de en talebeskjed på norsk og engelsk som henviser til ditt vanlig mobilnummer. Nyttig å vite om tvilling - Det er ikke mulig å endre på viderekoblingen fra telefonen med tvillingkortet. - Tvilling er tilpasset én bruker. Det er ikke mulig å ringe mellom de to mobiltelefonene. - Meldinger som sendes fra tilleggskortet til et fire- eller femsifret nummer, vil bruke tvillingkortets nummer som avsenderadresse. Svar fra tjenesten vil derfor komme til tvillingkortet. - Enkelte spesialmeldinger til hovedkortet blir ikke kopiert til tilleggskortet. Eksempel på meldinger som ikke kopieres er telefonoppsett (WAP, MMS), MobilHandel, MMS-varsel og SMS med prisinformasjon i utlandet. - Den opprinnelige gyldighetstiden for tekstmeldinger benyttes både for originalmelding og kopi. Det betyr at meldinger og meldingskopier som ikke blir levert innen gyldighetstidens utløp, vil slettes på SMS-sentralen. - Hovedkortet styrer all viderekobling. Du bestemmer selv hvor samtalene skal viderekobles til. Men de blir automatisk viderekoblet til MobilSvar når mobiltelefonen med tvillingkortet er opptatt, eller når mobiltelefonen med hovedkortet befinner seg utenfor dekning eller er slått av, og du ikke svarer på mobiltelefonen med tvillingkortet. - Pris for bruk avhenger av ditt abonnement, og er de samme for begge SIM-kortene. På fakturaen samles bruk fra tvillingkortet og hovedkortet. Du kan til enhver tid sjekke prisene for ditt abonnement. Endret 28. september 2009 av datating Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) kommer de 31,25 kr i tillegg på hver regning jeg får ? og kan jeg si opp dette med dual sim når jeg vil? Endret 28. september 2009 av hahaa Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 kommer de 31,25 kr i tillegg på hver regning jeg får ? og kan jeg si opp dette med dual sim når jeg vil? Det er 31,25 kr. hver måned. Ingen bindingstid på tilleggstjenesten, så den kan du si opp når du vil. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 jaokei. men fortsatt, de 31.25 kronene kommer med på regningen hver månede? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 jaokei. men fortsatt, de 31.25 kronene kommer med på regningen hver månede? Ja, det gjør dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå