Punkyfish Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Det dukker jo opp nye Centrino PCer overalt. Og det er jo en bra ting Lurte på om noen hadde sett noen tester av Toshiba Tecra S1, Centrino 1.6Ghz? Har vurdert å kjøpe Acer Travelmate 800LCi, men Toshiba maskina er jo tross alt 300Mhz raskere og har samme pris. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Du er klar over at prisene på www.toshiba.no er oppgitt ekskl. mva? Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Oi, der så jeg den på mpx inkl mva.... :oops: Det virker billig! Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Den har ikke firewire! Den maskina virka jo helt perfekt. Hvordan i huleste er det mulig å ikke inkludere en firewire-utgang på en slik maskin???? Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg kunne tenkt meg høyere oppløsning på skjermen, mer ram og bedre skjermkort, men ellers virker den veldig bra. Når det gjelder ram'en, er jo den billig og enkel å oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå