Shax# Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei, jeg har lyst til å lage en kanon, Konstruksjonene har jeg mekka på i photoshop Her er noen bilder: Spørsmålet mitt er om lunta vil få papiret til å ta fyr for å så antenne "kruttet"? Lenke til kommentar
MichaelJackson Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 "Photoshop - mspaint edition" Get the feel of your beloved microsoft paint, in Photoshop! Steel pipe + firecrackers + marbles = babbys first cannon Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Helvete kan du ikke skrive heller? Svar nå på spørsmålet... Lenke til kommentar
MichaelJackson Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Well, depends on what type of paper you use. Regular A4 wont cut it. You need soft paper, Toilet Paper. The chemistry involved with TP+Fire creates extreme temperatures setting off the powder. Its Basic Cannon Chemistry, or BCC among teh professionals. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Haha, funny guy. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Well, depends on what type of paper you use. Regular A4 wont cut it. You need soft paper, Toilet Paper. The chemistry involved with TP+Fire creates extreme temperatures setting off the powder. Its Basic Cannon Chemistry, or BCC among teh professionals. Jeg bruker toalettpapir. Lenke til kommentar
MichaelJackson Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg bruker toalettpapir. Is it some cheap brand? You need the double layered soft type. Many a cannon maker have died in explosions caused by cheap materials. Only top grade materials must be used. You have been warned... Lenke til kommentar
MichaelJackson Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Oh yeah, you need help with ammunition? Dont worry, i know this shit. First, you might wanna collect tons of marbles and scrap metal. Put it in a container shaped so it fits the cannon perfectly (amount must be sized by the amount of explosives). The container must be made of leather etc. That way it will disintegrate and send death flying everywhere. Or, you can use regular ammo. Only the fantasy can limit your creativity. Remember, top grade materials only! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå