Gå til innhold

Problemer med åpning av porter.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et aldri så lite problem. Jeg trenger og åpne noen porter i ruteren min, men det ser ikke ut til å virke. Jeg har kjørt en test med PFPortchecker og den forteller meg at porten er åpen. Likevel klarer ikke andre å koble seg til meg. Dette fungerte helt fint før. Har nylig hatt problemer med ruteren. Etter det var kyndige og så på den, har det altså ikke fungert. De sa forøvrig at den nå er mye sikrere enn før. (kanskje det er noe, en innstilling, som sperrer?) Jeg aner ikke hva det kan være.

Før(da dette fungerte som det skulle), når jeg gikk til et nettsted som automatisk finner IPn for deg(foreksempel: WhatisMyIp.com) kom den samme som den i cmd->ipconfig. Nå er disse to helt forskjellige. Vet det ikke er noe "farlig" men kan dette ha noe med saken og gjøre?

Jeg aner ikke hva problemet kan være, aner meg at det kan ha noe med innstillingene i ruteren og gjøre, mistenker det er noe som sperrer for i og med at ruteren er mer sikker nå enn før, men finner i alle fall ikke ut hva dette muligens kan være.

Setter stor pris på all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...