pusurask Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 vet ikke hvor dette skal postes men tok en risk og satte det her! Skal ta litt backup av bildefiler. Har nå brent en cd både i NTI og Burn4Free Bagge steder sier at det er suksessfullt, men når jeg skal åpne cd'en i utforskeren, så finner den nada, og spytter ut skuffen for så si, "sett inn en cd" Hva kan være feil? sorry kort beskrivelse! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjenner ikke NTI og Burn4Free, men det kan høres ut til at du kan ha brent i feil format? Har du prøvd platene i en annen PC? Lenke til kommentar
pusurask Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Kjenner ikke NTI og Burn4Free, men det kan høres ut til at du kan ha brent i feil format?Har du prøvd platene i en annen PC? virker egentlig som at cd'en ikke blir en cd!? Trykket for verifisering ac data, etter at brenneprosessen var ferdigg, da cd'en var ferdig, og den skulle se at alt ble bra så kom denne feilmeldingen opp...... vennligst sett inn en CD.... HÆ??? den står jo i faor f***..... arg.... Jeg kan sette in en orginal cd og pc'en finner den, jeg kan sette inn en tom cd, og pc'en finner den oxo.... Men om jeg setter inn en cd jeg har brent selv, så finnes den ikke! Og ja, jeg "lukker" cd'en ved brenning, så jeg eventuellt kan ta den med til fotosjappa og fremkalle bilder. Har ikke sjekka cd'en i annen pc, for jeg har bare èn! Men hadde vært ok å fått sett innholdet på cd'en i min egen pc oxo, om det i det hele tatt er noe innhold da.... CD plata er iallefall ikke en tom cd lenger etter at jeg har brent den! Da finnes den rett og slett ikke,... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå