cascadaa Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg reiser snart til New York på shopping:) Jeg har googlet litt og funnet noen tips til butikker osv, men er det noen som har vert der før og har noen butikker/spisesteder osv å anbefalle? Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvor mye penger regner du med å bruke? Er du ute etter prada elller h&m liksom? Soho og spesielt prince street er det mye ekslusivt. Dyre designerforretninger med for det meste etablerte kjeder som prada og dolce&gabba osv. Du burde også ta en tur til lower east side. Mange små selvstendige designerforretninger. Alt er unikt, flashy og superhipt. Med min småkjipe stil var det lite jeg kunne tenkt å kjøpe, men gøy å gå å se selv om man ikke skal handle. Eller så har man macy's da. Verdens største department store med klær og sko i alle prisklasser. Finner mye bra der. Prøv å få tak i et rebattkort, er fort gjort å svi av mye der. Spising anbefaler jeg deg å sjekke ut michelin-guiden. Garanterer nesten en god spiseopplevelse. Finnes mange gode 1-stjernes restauranter som ikke trenger å være spesielt dyre selv om de er anbefalt av michelin. Og har du mye penger ser det selvfølgelig bare å prøve 2- og 3-stjernene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå