Kamande Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 hei Lurer på å skafe meg kontorprogrammer på pc. Jeg har works fra før men den virker veldig begrenset, hadde office 2000 på den forrige pc n men den begyner jo og bli gammel. Lurte på og enten skaffe meg office 2009 eler open office siden den er gratis, noen som har prøvd den og vet noe om vor funksjonell den er? fins det forresten noen oppgraderingspakker for di som har office fra før? mener jeg har hørt om en oppgradering for works for å få fullversjon men vet ike sikkert. Ville uanset vert fint å hørt om hvilke erfaringer dere har med programmene, tenkte og laste ned herfra er det et greit sted http://www.shareware-no.com/lv/group/view/kl25829/Office.htm noen som vet hva dette er http://www.shareware-no.com/lv/group/view/...System_2007.htm er det en oppdatering? er dette en fullversjon av office, jeg ser ingen pris http://www.shareware-no.com/lv/group/view/...tudent_2007.htm hade vert fint med svar Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 OpenOffice fungerer for meg som ein fullverdig erstatter av Office. Du kan både opne å skrive til Microsofts formater, så eg ser ærleg talt ikkje problemet. Iallefall ikkje for dei som berre skriv litt i ny og ne. Fungerer utmerket. Det koster jo ikkje noko å prøve det, så berre last ned å prøv. Du finn OpenOffice på både bokmål og nynorsk her. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Støtter han over meg. Har selv brukt Openoffice i ca 2 år, og har ikke savnet noe fra Office Microsoft edition ihvertfall. I tillegg synes jeg Openoffice er bygd opp på en mer logisk måte, og er enklere i bruk. I tillegg slipper man det stygge ribbonsopplegget som er i Office, og bare det er god nok grunn til å ihvertfall prøve Openoffice. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det du må spørre deg selv om er om du er villig til å betale over 1000(?) kroner for noe som er nesten helt likt og gratis. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du skal ha ganske spesielle behov for å trenge Office til privatbruk. OpenOffice.org er evig nok til å skrive både hovedoppgaver og andre ting på. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Open Office er grei den men den sliter litt med og åpne pptx filer. Den får åpnet de men visningen blir ikke 100% Lenke til kommentar
Kamande Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 hei Takke for svar, da tror jeg jeg prøver open office. Bare jeg får tid til å nedlaste det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Eneste som jeg syns er bedre er powerpointen på Microsoft Office. Lenke til kommentar
Kamande Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Støtter han over meg. Har selv brukt Openoffice i ca 2 år, og har ikke savnet noe fra Office Microsoft edition ihvertfall. I tillegg synes jeg Openoffice er bygd opp på en mer logisk måte, og er enklere i bruk. I tillegg slipper man det stygge ribbonsopplegget som er i Office, og bare det er god nok grunn til å ihvertfall prøve Openoffice. hei lurer bare litt på, hva mener du er baksiden med ribbonopplegget i office? Hørte en del om det da siste versjonen kom, da sa man at det skulle bli enklere Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Enklere for de som ikke klarer å åpne en drop down meny, ja. For de av oss som faktisk klarer dette, og som i tillegg liker at så mye av skjermen som mulig blir brukt til det som er viktig (i dette tilfellet tekstredigering), og ikke fuckings knapper, så er det en elendig løsning. Endret 27. september 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå