TheCatIsALie Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvilke ting trenger jeg, og hvor kjøpe (i norge)? Skal filme i HD, så tror ikke dazzle funker (S video?) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Uten at jeg er 100% sikker så trodde jeg at HDCP gjorde nettopp dette umulig(?) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Googla litt. Kjøper jeg et skjermkort med HDCP, kan jeg koble xboxen til? Hvordan spiller jeg inn da? Hvilket program? Og: kan jeg spille på TVen? Hele grunnen til at jeg kjøpte xbox, var å ikke måtte sitte 10 cm fra skjermen når jeg spiller, men heller slappe av.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Du får ikke spilt inn. Er nettopp det HDCP sørger for. At skjermkortet støtter HDCP betyr ikke at det fjerner HDCP-beskyttelsen. Det bare sender videre til skjermen (som også må støtte HDCP). Med riktige kabler7koblinger ville jeg da absolutt tro at du kan spille på TV-en. Endret 27. september 2009 av sedsberg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Kan jeg ikke koble xbox 360 til laptop å spille? Må da finnes noen programmer som lar meg gjøre det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du kan hvis du har video-inngang men du må holde deg til lavere oppløsninger. Dog finnes det capture-kort som støtter komponent-signaler. Dog er jeg usikker på oppløsningene. Korta er også ganske dyre. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tror du blander mellom video INNGANG og VIDEOUTGANG. Altså du trenger videoinngang som på tver for kunne ta opp video. Og skjermkort på pcer er laget for å sende ut video, altså det er video UTGANG. Og jeg har aldri sett et skjermkort eller en pc i det hele tatt som har video INNGANG. Men du har jo capture kort, som brukes sammen med programvare for å se på tv på pcen. Men disse enhetene tar ikke imot hd så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Video-inngang var populært på skjermkort for mnoen år siden. Har selv hatt flere av disse. Beste signal man kunne ta opp dog var s-video. Du får også kort som kan ta opp høyoppløsnings VGA men disse koster skjorta og mer til. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg vil ha HD. Finnes det til windows? Hvor kjøpe i norge? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Han sier jo i videoen du linker til at det funker til Windows. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 "Hvor kjøpe i norge? " Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) https://prisguiden.no/product.php?productId=106630 Finnes det billigere noe sted? ----------------------------------------------- Kan jeg koble xboxen til svideo greia på skjermkortet? (med trekabler->svideo kabel) ----------------------------------------------- http://www.console-tuning.com/images/video...2/hdfury2_c.jpg Er det lyd i den? (Jeg har stort sett lik, bare DVI - HDMI) Endret 28. september 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Erman Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ser jo ut som du klarer å finne ut svaret på egenhånd. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå