Gå til innhold

Hvordan spille in X360 gameplay i HD med hdmi til windows


TheCatIsALie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får ikke spilt inn. Er nettopp det HDCP sørger for. At skjermkortet støtter HDCP betyr ikke at det fjerner HDCP-beskyttelsen. Det bare sender videre til skjermen (som også må støtte HDCP).

 

Med riktige kabler7koblinger ville jeg da absolutt tro at du kan spille på TV-en.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Tror du blander mellom video INNGANG og VIDEOUTGANG.

Altså du trenger videoinngang som på tver for kunne ta opp video. Og skjermkort på pcer er laget for å sende ut video, altså det er video UTGANG. Og jeg har aldri sett et skjermkort eller en pc i det hele tatt som har video INNGANG.

Men du har jo capture kort, som brukes sammen med programvare for å se på tv på pcen. Men disse enhetene tar ikke imot hd så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/product.php?productId=106630

 

Finnes det billigere noe sted?

-----------------------------------------------

 

Kan jeg koble xboxen til svideo greia på skjermkortet? (med trekabler->svideo kabel)

 

-----------------------------------------------

 

http://www.console-tuning.com/images/video...2/hdfury2_c.jpg

 

Er det lyd i den? (Jeg har stort sett lik, bare DVI - HDMI)

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...