spn2000 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 likte dem bedre før... etter at de ble RIAA guttas våte drøm har de fullstendig mistet min respekt. Rebels...pøh...StorKapitalHorer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 likte dem bedre før... etter at de ble RIAA guttas våte drøm har de fullstendig mistet min respekt. Rebels...pøh...StorKapitalHorer Så sant, så sant......dessverre Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Sånt skjer med alle de "store", de blir for mye opptatt av penger osv. Eksempel, Bob Marley Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 old news men jeg gleder meg sinnsykt til den skiva. Utgivelsesdato på bursdagen min til og med Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 likte dem bedre før... etter at de ble RIAA guttas våte drøm har de fullstendig mistet min respekt. Rebels...pøh...StorKapitalHorer med de har tenkt å gå til bake til det gode gamle på St.Anger Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Ja jeg gleder meg noe sinnsykt. Jeg har forhåndsbestilt den, så med en gang den er ute i USA kommer den til postkassa. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Bra du tokk det opp B|Real, hadde faktisk glemt at det skulle komme et nytt Metallica Album... Folk som skriver old kan bare dø, la hver, og heller skriv noe konstruktivt! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Takk, d viste jeg ikke.. Metallica er jo ganske bra.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Håper det blir mer i stil med black album, det kan til nøds gå an... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Bra du tokk det opp B|Real, hadde faktisk glemt at det skulle komme et nytt Metallica Album... Folk som skriver old kan bare dø, la hver, og heller skriv noe konstruktivt! Det kan hende de bare er litt trege (som en i klassen min. skal ikke nevne navn men...). Foresten. Vice: fin avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå