DubleTruble Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvor mye koster Lett motorsykkel lappen? Hvor er det billigst i vestfold? Er ferdig med Grunkurs og Mørkekjøring. Hva har jeg igjen? Hvordan lett sykkel er best for ny bynere? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 15000 og oppover. Kommer an på hvor mange kjøretimer du trenger. Hvilken sykkel som er best er smak og behag, og lommebok. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det finnes hundrevis av lignende tråder. Søk! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ca 20-25k her rogaland Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 oi! Brukte 9-10k på lappen jeg kjørte en honda cbf, som var ganske lettkjørt. Bruker lite bensin og er billig er den og Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Men som Scotty sa; er det tusenvis av innlegg om dette. Bruk f.eks www.Google.no eller www.Bing.no Burde være enkelt:) Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 oi! Brukte 9-10k på lappen jeg kjørte en honda cbf, som var ganske lettkjørt. Bruker lite bensin og er billig er den og så går dem ekstremt tregt og. en jeg kjenner som selger dem nye sa at jeg aldri måtte finne på å kjøpe en slik Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 oi! Brukte 9-10k på lappen jeg kjørte en honda cbf, som var ganske lettkjørt. Bruker lite bensin og er billig er den og Hvor tokk du lappen? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg tok landeveiskjøring i dag, har oppkjøring på torsdag...! Totalt sett (om jeg består på torsdag) har jeg brukt totalt 30700,- på lappen. Jeg har hat 38 kjøretimer, noe som er mye. Gikk tregt i starten, og jeg tror de fleste vil klare færre timer enn dette. Jeg hadde ingen erfaring fra noe som helst kjøretøy fra før, tok hele opplæring litt på impuls på en ca. 2 måneders periode (inkludert trafikalt grunnkurs) og jeg har ingen å privat-øvekjøre med Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Oi. Tredve tusen på lappen var mye synest jeg. Har da penger ser jeg- Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har hat 38 kjøretimer, noe som er mye. 38 kjøretimer?! Helt sinnykt mye, aldri hørt om noen som har hatt i nærheten av så mange timer.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hehe, er ganske mye ja. Jeg bodde på hybel deler av opplæringen og da var jeg underernært og hadde alt for lite søvn. Så jeg tror faktisk at ytelsen ble dårligere. Men skal ikke skylde på noe egentlig, gikk tregt, og det ble dyrt, men jeg har nå fått en grundig opplæring som jeg tror kommer VELDIG godt med! Skal også sies at jeg forsov meg en gang og dermed måtte betale 1300,- kr for to kjøretimer jeg ikke var på.. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 oi! Brukte 9-10k på lappen jeg kjørte en honda cbf, som var ganske lettkjørt. Bruker lite bensin og er billig er den og Hvor tokk du lappen? Tok den på dalum og klashaugen trafikkskole på Otta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå