DubleTruble Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Nå skal jeg endelig kjøpe nytt snowboard, men vett ikke hellt hvordan jeg burte satse på. Har stått 1 sesong og syns det er kjempe gøy. Føler at jeg ikke er helt nybegyner, har planer om å begynne og hoppe og trikse. er ca 170 høy, har størelse 42 i sko. Håpper noen kan anbefale snowboard, sko og bindinger for meg. Endret 27. september 2009 av ErJegDum Lenke til kommentar
annemarie89 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Snakk med noen i en sportsbutikk, de kan dette Hvis de fikk like mye opplæring som de som jobbet i vinteravdelingen i butikken jeg jobbet Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du bør se etter snowboard frå Burton. Eg synest dette merket er det beste. Det finnes mange andre bra merker også, så snakk med butikken som han over meg sa:) Lenke til kommentar
annemarie89 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du bør se etter snowboard frå Burton. Eg synest dette merket er det beste. Det finnes mange andre bra merker også, så snakk med butikken som han over meg sa:) Eller hun Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Oops. Sorry:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå