Gjest Linnda 18år Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei! eg vurderer å byte til p-plaster etter å ha brukt p-pilen(loette28) i noe over 1 år nå. eg byter fordi eg sliter med deprejson og p-pilen kan forvære dette. Noen i familien min har samme problem som meg med depresjoner og de sa at p-pilen forvertet deres sitvasjon og de anbefaler meg å byte til p-plaster tingen er at eg er veldig skeptisk til å byte ettersom at de er så mange bivirkninger, da eg begynte på p-pilen så hadde eg så og si nesten ingen bivirkninger, bare noe ekstra appetit de første måndene. Men nå kan de jo også ha seg slik at p-pilen gjør meg mer deprimertn noe eg ikke vet enda for de er egentlig ikke rart at eg er deprimert heller for å si de sån av andre årsaker. eg har hørt mye om at mange plages med kviser når de begynte å bruke p-plaster og veldig uregelmesige blødninger. og for meg så er de ganske typisk å få sånne bivirkninger som kviser siden huden min er veldig følsom for hormoner osv, lit stress så popper de ut en kvise! har slit mye med kviser etter puperteten og nå har de endelig roet seg lit, å de vile ikke hjelpe så mye på verken humør eller selvtilit med mer kviser hva er derres erfaringer med p-plaster? takk for svar:) Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du kan vel bare ta noe på kvisene for å fjerne dem. Hvitløk, cayenne pepper eller gurkemeie f eks. Lenke til kommentar
Gjest Linnda 18år Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du kan vel bare ta noe på kvisene for å fjerne dem. Hvitløk, cayenne pepper eller gurkemeie f eks. jo de hadde funktet de hadde de bare vært en kvise eller to så hadde eg ikke klaget på de. Men tingen er at når eg først får kviser så er de virkelig ile, snakk om store deller av ansiktet og noen gannger på brystet har eg vært plaget med. eg lurer på om de er noen andre som har hat problemer med huden og bytet til p-plaster, om ting forværes for dem kan du si. Men takk for tipset, eg bruker foresten Dalacin for huden og de funker ganske bra på de lille eg sliter med nå Lenke til kommentar
passionpit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg gikk på 2 forskjellige p-pilletyper før jeg startet på p-plaster. Må si at det var et lurt valg, for etter at jeg begynte på plasteret har jeg ikke hatt noen som helst bivirkninger og i huden ser jeg merkbart forskjell. Har aldri en eneste kvise lenger(utenom rett før mensen får jeg ofte 1 eller 2, aldri mer). Huden min er blitt glatt som en babyrompe, og den såg ikke så bra ut før kan du si, så jeg anbefaler deg plasteret på det sterkeste :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå