Gamerplayer Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) jeg er 13 og spiller cz. jeg møtte en som var 7 år og spilte cz :lol: jeg kan anbefalle cz hvis du liker skyte spill sims 2-3 hvis du liker det spore maybe. eller internettspill. 1001spill.no ninjakiwi.com 123spill.no incredibots2.com puffgames.com mofunzone.com travian.no OSV Endret 3. oktober 2009 av Gamerplayer Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 jeg er 13 og spiller cz.jeg møtte en som var 7 år og spilte cz :lol: jeg kan anbefalle cz hvis du liker skyte spill sims 2-3 hvis du liker det spore maybe. eller internettspill. 1001spill.no ninjakiwi.com 123spill.no incredibots2.com puffgames.com mofunzone.com travian.no OSV Du tar helt feil. Du spiller cs, ikke cz Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 jeg er 13 og spiller cz.jeg møtte en som var 7 år og spilte cz :lol: jeg kan anbefalle cz hvis du liker skyte spill sims 2-3 hvis du liker det spore maybe. eller internettspill. 1001spill.no ninjakiwi.com 123spill.no incredibots2.com puffgames.com mofunzone.com travian.no OSV Du tar helt feil. Du spiller cs, ikke cz å fyttikatta, du spiller 1.6 eller source. nuff said Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Source er ikke et spill, det er et virus med eneste oppgave å prøve å ødelegge 1.6, noe de enda ikke har greid og aldri kommer til å greie. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 CSS Mafia S.T.A.L.K.E.R Max payne 2 Trackmania Gta2 Painkiller F.E.A.R Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du tar helt feil.Du spiller cs, ikke cz Condition Zero... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du tar helt feil.Du spiller cs, ikke cz Condition Zero... Hmmm... Jeg dreit meg litt ut? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er vel ikke veldig mange som spiller condition zero lenger nå vel? Det floppa jo totalt. Kan anbefale Source selv. 1.6 er generelt sett bedre spør du meg, men det er lettere å lære seg source for et barn. Battlefield 2 og Call of Duty World at War er også brae data spill. Men det kommer selvfølgelig an på hva du liker. Liker du Sims og Roller coaster tycoon type spill så går du for det. Vanskelig å anbefale noe uten å vite hva du liker. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du tar helt feil.Du spiller cs, ikke cz Condition Zero... Hmmm... Jeg dreit meg litt ut? støtter deg...tenkte det samme Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du tar helt feil.Du spiller cs, ikke cz Condition Zero... Hmmm... Jeg dreit meg litt ut? støtter deg...tenkte det samme Er ikke så vanskelig å missforstå da, med alle ord som lolz og fjortiz. Man kan fort tro at det er fjortisser som skriver det slikt. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 det er vanskjelig å anbefale noen spill når du ikke sier hva du liker... f.eks. skytespill, strategi, motorspill osv.. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 det er vanskjelig å anbefale noen spill når du ikke sier hva du liker... f.eks. skytespill, strategi, motorspill osv.. Tror vell trådstarter mener generelt brae dataspill. Oblivivion og Bioshock! anbefales Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Runescape og cs er for 12 åringer? Oi jeg er 19 og spiller de enda, runescape pga nostalgien fra vi var små. Og css fordi jeg ikke klarer å slutte o.O Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lula (ikke lula 3d den er dårlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå