GeCcO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Studerer geologi og må som stortsett de fleste andre gjennom ex. phil. i løpet av utdanningen. Vi begynner nå å nærme oss tiden for å skrive hjemmeoppgaven. Er det noen som har tips eller forslag til et emne for min hjemmeoppgave som er relevant for geologi? Selv har jeg tenkt noe i de baner av f.eks. rassikring, grunnsikring osv. hvor jeg kan se litt på hvor mye f.eks. en entrepenør kan spare inn på sikring av tomt, veg osv. kontra det faktum at et område raser ut og menneskeliv går tapt. Hvor langt er man villig til å gå med tanke på folks sikkerhet? En anne ting er jo hvilke regler som finnes for slik typer sikring, er reglene til hjelp for de potensielle tomtekjøperne, eller entrepenørene? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Ingen som har hatt ex. phil. og som har oversikt over hva de er ute etter med tanke på oppgaven? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skal skrive hjemmeoppgave selv i Ex.phil og aner ikke hva jeg skal skrive om, så jeg bumper din tråd i håp om at noen kommer med gode forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå