Goliath Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen andre som syntes firefight blir kjedelig i lengden?! Spilte i 2 timer men orket ikke lenger da alt bare gikk i replay. Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Heeelt enig, er jo ikke noe givende med det i det hele tatt, nei vanlig multiplayer på meg Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Alene syntes jeg det var kjedelig, men så fort jeg fikk med 3 andre kompiser ble det mye morsomere holder på med Achievementene på alle banene og er morsomt, selv om det er ganske repetativt Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Halo er for det meste ganske kjipt alene... Halo 3 har jeg aldri fullført alene, alltid med en kamerat og det er helt topp. Kan se for meg att det blir tafatt alene, f.eks. å kjøre wathogs med en kamerat er en helt annen opplevelse enn å bare kjøre rundt mens xboxen tar seg av skytinga. Halo ODST er helt ok alene, spiller storyen nå, men her vil nok også blir mye bedre med en kamerat eller 2. kan se for meg att det blir likt me firefight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå