Machomannen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg vet dette må høres helt forferdelig dumt ut, men jeg klarer ikke å finne HDMI-inngangen på JVC-TV'n vår. Jeg har lett overalt men finner den ikke. TV'n skal være HD-ready og hvis jeg trykker der jeg velger AV 1,2,3 osv står det også HDMI. Noen som kan hjelpe meg? Jeg vet dere kanskje skulle visst hva slags TV det er men jeg vet ikke helt sikkert. Den er mer enn 3 år gammel i hvertfall. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Blir enklere å hjelpe deg hvis du kan si hvilken modell du har. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det står vel i bruksanvisningen...? En del modeller fra JVC har deksler på baksiden som skjuler kabler og kontakter. Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Det står vel i bruksanvisningen...? En del modeller fra JVC har deksler på baksiden som skjuler kabler og kontakter. Jeg har funnet de andre inngangene bak et deksel men jeg finner fortsatt ikke HDMI-inngangen. :/ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vil du ha mer hjelp så må du fortelle hvilken modell du har. Begynner sansynligvis med LT-. Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Vil du ha mer hjelp så må du fortelle hvilken modell du har. Begynner sansynligvis med LT-. Det er en LT-37E70BU Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Brukarmanual er ein fin ting. Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Brukarmanual er ein fin ting. Hvem gidder å lese brukermanualen til en TV da? (a) Tusen takk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Brukarmanual er ein fin ting. Hvem gidder å lese brukermanualen til en TV da? (a) Tusen takk! Dei som ikkje gidd vente 30 timar på eit svar frå eit forum på nett for å løyse eit problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå