ok67 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, hadde gjerne sett at bakgrunnen var heilt annleis, men det blir for mykje jobb å "shoppe" dei vekk, ikkje trur eg at eg vil vera i stand til å få det till skikkeleg heller. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Nok eit nattbilde, i dag frå Kanalen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Liker lyset på havna - spennende glød og fine refleksjoner. Er ikke heelt sikker på hvitbalansen, men liker disen og stemningen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Nei, kvitbalansen er ikkje så enkel med mange lyskilder, som også har ulik fargetemperatur. Eg prøvd å justera det slik at det som er kvitt på nokre av båtane skulle bli kvit, men då såg resten av biletet heilt forferdeleg ut. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Må si meg enig med sistnevnte Trondster. Speilingen av båten til venstre med baugen i mot er jo bare helt... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) 30/10-2009 : 21:34']Nok eit nattbilde, i dag frå Kanalen. Nok et flott nattbilde ja..det frister til etterligning. RandiA Endret 31. oktober 2009 av RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 tøft ok67, inspirasjon til å forlenge "fotodagen". Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Då var årets Oktoberfest over. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Festen er over, og alle bladene har falt til marken. Som sådan et betimelig bilde. Takk for solid bidrag til en hard men god fest. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 En flott avslutning. Man kan alltids lure på hva den "gyngehesten" gjør nede ved treet. Men jeg tror han nyter utsikten sammen med oss. Takk for en fin fest. Vi sees vel i april? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Då var årets Oktoberfest over. Kjempeflott avslutning..det har vært mange blinkskudd i tråden din, nesten så du har slått ut "bro-tråden" din, bare nesten da :!: Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Ja, det blei faktisk både fleire og betre bilete enn eg hadde rekna med. Men bruene frå Aprilfesten er nok hakket betre, ikkje minst fordi eg då hadde bilete kvar dag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Likte spesielt de siste "natt-bildene" dine her...det ble litt sånn typisk høstmørke... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 En flott avslutning. Man kan alltids lure på hva den "gyngehesten" gjør nede ved treet. Men jeg tror han nyter utsikten sammen med oss. Takk for en fin fest. Vi sees vel i april? Tom Eg synest at gyngehesten gav biletet ein ekstra dimensjon. Og det blir nok eit eller anna i april også....... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Eg synest at gyngehesten gav biletet ein ekstra dimensjon. Jeg skal ikke protestere på deg; jeg bare tenkte at det var ikke der jeg ville plassert en gyngehest. Men det var kanskje en ung bruker som syntes at dette var det riktige stede å plassere den Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Staden er faktisk ein badeplass, så gyngehesten er nok kommunalt tilsett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Dette var vel intensjoner om et portrett av en ung cowboy ridende inn i solnedgangen - problemet er bare at cowboyen måtte hjem til barne-tv og leggetid, og så stod hesten der ensom og forlatt.. Mange, mange bilder har morsom lek med lys - spennende kveldslys og lange lukkertider. Mmmh. Takk for fin fest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå