ok67 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ein del croop ja, før nedskalering var biletet ca 2000 pix i breidde. Her er ein variant som er lagra med 100% kvalitet i jpg konverteringa og litt mindre oppskarping. Dessverre var det ein del vind når eg tok biletet, nok som kan ha medført litt bevegelse i kamera/stativ. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Blått i blått med fin oransjestrø i mellom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dessverre var det ein del vind når eg tok biletet, nok som kan ha medført litt bevegelse i kamera/stativ. Vi ser det, hvis vi leter. Men det skal vi ikke; bildet fungerer godt slik det er. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Klart bedre - støy er én ting, men støy forsterket av jpeg-artifakter er ikke pent.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Dagens bilete blei dessverre litt uskarpt, men vel å ta det med likevel pga. gulfargen Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 To soloppgangsbilder frå i går og i dag. I går, rawkonvertering frå ORF fila med UFRAW I dag, JPG bildet rett frå kameraet, litt oppretta horisont og litt croopa i nerkant. I morgon blir det bilder frå nytt kamera.................. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det siste bildet der var rimelig heftig. Nydelig overgang fra oransje til dypblått. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jepp, og den overgangen klarte eg ikkje å få til like fin med UFRAW som jpeg'en direkte frå kameraet. Må nok eksperimentera meir med UFRAW for å få det same der, her har eg i alle fall ei god fil å ta utgangspunkt i. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Med nytt kamera måtte det no bli eit bilete i dag også, sjølv om det berre blei eit fort og gale bilete av eit tre utanfor jobben. Men UFRAW ser ikkje ut til å vera heilt ven med kameraet, konvertering etc. er ok, men får ikkje opp førehandsval for kvitbalansen. Kamera i EXIF, trur eg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Med nytt kamera måtte det no bli eit bilete i dag også, sjølv om det berre blei eit fort og gale bilete av eit tre utanfor jobben.Men UFRAW ser ikkje ut til å vera heilt ven med kameraet, konvertering etc. er ok, men får ikkje opp førehandsval for kvitbalansen. Kamera i EXIF, trur eg. Flotte høstfarger...har du brukt en del Unsharp Mask? Og hvilket kamera har du kjøpt? RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så det var E-30 du hadde kjøpt deg. Det blir nok bra tenker jeg. Har du siste versjon av UFRAW? Soloppgangen fra i går var flott. Så nå vet jeg hvor godværet vårt har blitt av. Stell pent med det Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Flotte bilder Fornøyd med E-30'en? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Olympus E30 ja. Ser svært bra ut så langt. Har "bestilt" batterigrep på kampanjen til Olympus. Med gratis batterigrep eller blits, så er det ein OK pris. Har siste versjon av UFRAW, problemet er at det ikkje er lagt inn støtte for kvitbalanse for E30, men eg fann oppskrifta på heimesida til UFRAW om korleis eg skal generera den. Deretter sender eg den inn og får den lagt inn i UFRAW. Blir nok ein del fotografering i helga........... Heldigvis er værmeldinga OK. Endret 23. oktober 2009 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 OK, Googlet det...du holder deg til samme merke ja, lurt det sikkert. RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kombinert foto og geocachetur i marka i dag. Fekk eksperimentert ein del med nye kameraet. Dette bilete er kjøyrt gjennom UFRAW, kanskje litt mykje fargemetting. (Har også funne ut korleis eg skal få lagt inn alle kvitbalansane i UFRAW. Blir litt jobb, ser det ut for, men rimeleg rett fram.) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ein liten fototur på Ringve i dag. Lenke til kommentar
arela Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer med nytt kamera. Jeg likte de vivide fargene fra i går. Det er lov å overdrive litt på farger, synes nå jeg. Avsltningsbilde fra "gammelkameraet" var vakkert. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ein liten fototur på Ringve i dag. Litt originalt bladbilde ...ikke så mye blomsterflor lengre der på Ringve nå kanskje... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg liker hvordan bladet er rammet inn, ved at det bryter delvis gjennom overflatehinnen i kantene. Ellers fin kontrast mot himmelspeilingen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Gratulerer med nytt kamera.Jeg likte de vivide fargene fra i går. Det er lov å overdrive litt på farger, synes nå jeg. Avsltningsbilde fra "gammelkameraet" var vakkert. Ja, fult mogeleg å få gode bilder, sjølv med eit billeg kamera også. Ein liten fototur på Ringve i dag. Litt originalt bladbilde ...ikke så mye blomsterflor lengre der på Ringve nå kanskje... Nei ikkje mykje blomsterflor, men mange fine fargar for det. Så til dagens bilete. Vanskeleg no etter at klokka vart stilt ein time til vintertid, det er omtrent mørk før eg kjem heim frå jobb. Så i dag blei det ei "natt"bilete. Og eg henta fram at ei bru, som også var med på Aprilfesten, den nye Pirbrua. Ikkje heilt optimal 25mm min når det er lett regnver, det la seg ein vassdrope på frontlinsa, som kan skimtast omtrent midt i bilete. Ein solskerm, som også fungerar som regnskjerm hadde gjort seg. Endret 26. oktober 2009 av ok67 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå