Kasp0me Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Hei! Mitt problem er som følger at jeg spiller i 30-60 minutter så bare slutter programmet uten noen error eller form for kode dukker opp. Bare rett til desktop. Jeg trodde dette ville løse seg så fort jeg fikk den nye patchen 1.50, men det funket jo selfølgelig ikke. Er det noen med samme problem som har fått løst problemet eller noen som faktisk har en løsning på lager så hadde jeg blitt glad Endret 27. september 2009 av GeneralJota Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ikke lett å si hva det kan være. Du kan jo prøve å kjøre spillet i kompabilitetsmodus for xp sp2 (høyreklikk bf2-ikonet, velg egenskaper, skilleark kompabilitet). Det kom en hotfix til denne patchen, men den adresserer ikke ditt problem.... Verdt et forsøk uansett, kanskje? Les mer her. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Ikke lett å si hva det kan være.Du kan jo prøve å kjøre spillet i kompabilitetsmodus for xp sp2 (høyreklikk bf2-ikonet, velg egenskaper, skilleark kompabilitet). Det kom en hotfix til denne patchen, men den adresserer ikke ditt problem.... Verdt et forsøk uansett, kanskje? Les mer her. Jeg lastet ned denne hotfixen men den hjalp desverre ikke stort Kompabilitetsmodus har jeg prøvd før uten resultat. Har også måtte kjøre den som administrator ( Vista ) da spillet ikke funker uten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg! Irriterende er det hvertfall. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kjipt! Da er det vel reinstall som gjelder. Husk å slette bf2 mappen i "Dokumenter"! Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 de som har spilt bf2 noen år kejnner nok igjenn denne. den kjente crash to desktop buggen som har vært i bf2 i årevis. noe av det første jeg hørte da den nye patchen kom var at denne fortsatt ikke var fikset. dårlig av de som lager patch, men nå er vel ikke bf2 akkurat kjent for å ha lite bugs eller god oppfølging av spillet heller. er nok lite du kan gjøre med den der tror jeg. kan vel alltids vente til en mulig ny patch som kommer rundt tiden du blir bestefar. eneste jeg har hørt er at det kan hjelpe med å ta optimize på videoinstillinger. skal vistnok gjøre det litt bedre for noen, men ingen fullstendig slutt på det. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 de som har spilt bf2 noen år kejnner nok igjenn denne. den kjente crash to desktop buggen som har vært i bf2 i årevis. noe av det første jeg hørte da den nye patchen kom var at denne fortsatt ikke var fikset. dårlig av de som lager patch, men nå er vel ikke bf2 akkurat kjent for å ha lite bugs eller god oppfølging av spillet heller. er nok lite du kan gjøre med den der tror jeg. kan vel alltids vente til en mulig ny patch som kommer rundt tiden du blir bestefar. eneste jeg har hørt er at det kan hjelpe med å ta optimize på videoinstillinger. skal vistnok gjøre det litt bedre for noen, men ingen fullstendig slutt på det. Jepp, det er det kameratene mine sier og, den "kjente" crash to desktop. Irriterende og dette ut hele tiden. Mister gnisten men den gang. Men som sagt. Livet er hardt men urettferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå