TopFlite Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg skal gå til innkjøp av en ny stasjonær PC, og 2stk 24". Det jeg lurer på er om det er noe mulighet for å kjøre begge skjermene i HDMI? isåfall hvordan? eller må jeg kjøre en HDMI og en VGA/DVI? Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 http://www.hardware.no/artikler/asus_radeon_hd5870/72140 Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 finnes ikke noe billgere løsning? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 HDMI er da ikke vanlig å bruke på dataskjerm. Du mener vel DVI? Alle nyere skjermkort med to utganger bruker vel nå DVI kontakter. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Og en overgang fra DVI-I/DVI-D=>HDMI koster da ingenting ca (spesielt ikke på dealextreme). Man har da ikke bruk for lyd ut til begge PC-skjermene uansett. Men det er altså ikke noen grunn til å bruke HDMI over DVI-D dersom man ikke ønsker å få med lyd også i samme kabel. Signalet er nøyaktig det samme. Endret 27. september 2009 av gxi Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Adapter koster 109,- på Biltema. Får også ferdig kabel fra DVI til HDMI. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg er da en HDMI fan og ser ikke hvorfor HDMI er mer brukt, byr på det samme + ly som DVI og er fysisk mindre. Dette fordi jeg er fan av å se på film med PC men jeg ser da tross alt kun 1 film om gangen og ser defor ikke hvorfor du ikke kan koble HDMI til en skjerm og DVI til den andre. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Kanskje mange ikke er klar over at HDMI og DVI går om hverandre og tror de trenger en fancy og dyr converter? Endret 27. september 2009 av sedsberg Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kanskje fordet mange ikke er klar over at HDMI og DVI går om hverandre og tror de trenger en fancy og dyr converter? Var det svar på mitt innlegg? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Svar og svar. Mer som en kommentar. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Svar og svar. Mer som en kommentar. OK, så bare ikke sammenhengen med innlegget mitt.... gjør det fortsatt ikke. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ikke jeg heller egentlig. Tror vi uttalte oss om litt forskjellige ting. Ikke at det betyr noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå