Alastor Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jaja, la gå..Eg har ingenting mot å betale litt ekstra gryn for Packard Bell iPower, men et lite avslag hadde vore koselig. Eg mista faktisk 100GB spel, savegames, bilder frå mobilen, bilder frå internett, gmod addons, firefox utvidelsar osv. osv. når eg måtte levere inn maskina. Det er litt surt at dei ikkje ein gong ville PRØVE å reparere den, kun fordi det hadde gått mindre enn 14 dagar. Fortalte du at det var masse viktig for deg på disken ved innlevering? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) neinei, men i dette tilfellet er det ikkje garantert at det var harddisken som rauk i det heile. Men dei berre sendte den rett tilbake uten å informere meg... Eg fekk berre vite at den var reparert på SMS, men neida... EDIT: var meint som svar til atriC Endret 29. september 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
darket Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Men så ta backup da..... man får jo 500gb disker kastet etter seg nå til dags Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Men så ta backup da.....man får jo 500gb disker kastet etter seg nå til dags hmh aldri opplevd. har opplevd at de har blitt billige da men... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 ... Mora mi sa også til elkjøp på supporttelefon at dei på den lokale elkjøp'en ikkje kunne bestille fleire M7720, for acer ikkje kunne levere. Den var likevel mulig å bestille i nettbutikken. Supportdama skulle kontakte nokon, sann at dei kunne fjerne den. Men no er also M7720 fortsatt på elkjop.no, men Packard Bell iPower 9530 (som eg vurderte å kjøpe for tilgodelappen+1500kr) er no vekk frå nettbutikken... Tydelegvis ein liten feil der, ja.. Eg og faren min stakk bort på elkjøp i ettermiddag, og forklarte saka, og at vi ikkje hadde blitt oppringt med eit tilbud på ei tilsvarandes maskin frå dei. Og no skulle han elkjøp-duden finne ut imorga kva maskin dei eventuelt kunne bestille inn, med samme specs... Eg ventar i spenning... Kva om eg ikkje får ny maskin? berre 8000 kr tilbake? fins det tilsvarandes maskin (i7, geforce 230, 6GB RAM) til 8000...? Bør vel snart flytte denne tråden over til hjelp til kjøp og slag av pc... Eller lage ny tråd. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 WDet der er ingenting etter når hardsikene til kompisen min røyk etter 9 mnd. Stappfulle av masse shit som var veldig viktig for han." ---------------------------------------------------- Det er jo ikke noe problem,for han hadde sikkert backup,siden det var så viktige data ? :-) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei, det hadde han ikke. Det er ikke snakk om verdifulle dokumenter eller noe, men en haug med bilet etc Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fikk SMS med elkjøp no, ein ny Acer aspire M7720 er på veg til det lokale varehuset, eg skal hente den når eg får ei ny melding:) Lenke til kommentar
Intoxic Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det der er ingenting etter når hardsikene til kompisen min røyk etter 9 mnd. Stappfulle av masse shit som var veldig viktig for han. Tviler på at de orker å gi deg avslag fordi du må innstalere et par spill og addons på nytt Skjønner ikke hvorfor dere blander inn backup i dette. Backup er kundens eget ansvar uansett. Har man noe som er viktig så ha en sikkerhetskopi av det. Skal man klage på noe så hold seg til fakta, ikke bland inn alt mulig annet :-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fikk SMS med elkjøp no, ein ny Acer aspire M7720 er på veg til det lokale varehuset, eg skal hente den når eg får ei ny melding:) Det var da godt å høre, så satser vi på at den nye funker som den skal . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå