Nitrius Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hvilket spill burde jeg kjøpe meg? det er sammen ossen spill det er bare gi meg noen gode forslag! det er samme om det er fra gammelt av eller nytt! bare gi meg noen gode tips til spill jeg kan kjøpe! men jeg har de gammle klasikkerene som Diablo osv..! Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 GTA: Vice City. Enter the Matrix. Postal 2 Vietcong Det finnes selvfølgelig andre spill også, dette er bare de "nye" jeg kom på i farta. Disse er alle FPS spill, men postal 2 og Vice City er litt spesielle.. og veldig voldelige Lykke til! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Max Payne, Warcraft 3, Neverwinter Nights Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Nye klassikere: The Legend of Zelda: The Wind Waker Hitman 2: Silent Assassin Hva mener du med at du har alle de gamle klassikerne? Hadde vært hjelpsomt med en litt lengre liste. Du vil nemlig spare mange penger på først å gyve løs på eldre klassikere, som du får for 100 kr i tilbudsbøtta. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hverken Enter The Matrix eller Vice City er FPS spill da... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Nye klassikere:The Legend of Zelda: The Wind Waker Det er jo ikke noe PC-spill dah, slusk! Må jo (som vanlig) nevne Divine Divinity som er et must hvis du liker Diablo og/eller Baldurs Gate. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Det er jo ikke noe PC-spill dah, slusk! Uffda. Leste bare førsteinnlegget, glemte overskriften. Unnskyld. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Disse er alle FPS spill, men postal 2 og Vice City er litt spesielle.. og veldig voldelige eh.. GTA VC' er da ikke et "veldig voldelig" spill og.. spillet er , som Postal 2, bare så voldelig som du selv er... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Warcraft 3, der har du TIMER med morro på battle.net, pluss en veldig bra singleplayer del. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Du kan jo spille Quake 3, eller Monkey island 1,2 eller 3. Prøv også HL hvis du ikke har prøvd det, noe som er lite sannsynelig Commandos 2 hvis du liker å sitte mange timer på ett oppdrag. Baldurs gate 2 hvis du vil slåss mot drager. AvP hvis du vil klatre i taket å ete marins. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Morrowind, Giant citizen kabuto, Baldurs gate 2: shadows of amn. bra spill detta Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Baldurs Gate, Neverwinter Nights, The Elder Scrolls III:Morrowind, GTA3 og Vice City og Vietcong. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Fallout 1&2 Final Fantasy 7 GTA3 : Vice City Enter The Matrix 8) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 GTA Vice City, mange timer med morro Lenke til kommentar
alt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 warcraft III, eller hvis du har plastation, final fantasy spillene Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 WarcraftIII er jo konge Raveshield er tøft og hvis du er ute etter en klassiker som ikke koster så mye anbefales starcraft Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Gjør som jeg alltid gjør jeg... Anbefaller: FallOut 1 og 2 Bedre spillopplevelser skal du lete lenge etter!! Eller så vil jeg på det startke anbefalle deg å dra ned en Amiga emulator og gjennoppliver gamle klassikere Alltid like gøy med Cannon Fodder, MoonStone, SuperCars 2 osv :wink: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Planescape:Torment Fallout serien Deus Ex Half-Life Blood Postal 2 Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 De fleste av de nevnte spillene er gode (gamle) spill, men jeg vil også legge til system shock 2, (som er FPS) og ultima underworld. (kan bli litt gammelt men) Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 GTA:VC VietCong Operation Flashpoint + Resistance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå