Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dårlig til å hugse ansikt

Gjest ansikt

Anbefalte innlegg

Dette er litt flaut. Problemet er at jeg sliter litt med å hugse ansikt, spessielt på fylla. Dette fører ofte til flaue situasjoner når jeg møter folk i etterkant. Jeg blir usikker på om det virkelig var vedkommende eller ikke, spessielt om det var på fylla jeg møtte dei. På grunn av dette unlater jeg å ofte å hilse, og dermed vil folk tro jeg er overlegen.

Jeg lærer såklart ansikt til folk jeg har tilbrakt litt tid med. Lurer egentlig på om det er flere enn meg som har det slik? Går det an å trene seg opp til å hugse ansikt betre?

Takker så mye for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil jeg si er et typisk hverdagsproblem alle kan slite med i mindre eller større grad. Det beste rådet jeg kan gi er å være opplagt når man møter nye folk. Hvis man ikke er helt i form er det vanskeligere å konsentrere seg om hvordan folk ser ut, og dermed vil man ofte ikke huske heller. Så det er vel egentlig ikke så mye man kan få gjort noe med, men å være nykter kan også være et godt tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...