larsern89 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har fått et problem med min Acer Aspire 6935 G. Finner ikke noe trådløst nett, og når datamaskinen skal reparere problemet får jeg bare opp at jeg skal aktivere trådløs LAN selv om det er aktivert. Det har jo fungert før! Håper noen kan hjelpe:) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Slå på den fysiske knappen Lenke til kommentar
larsern89 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Slå på den fysiske knappen har prøvd det da, men hjelper ikke.. Lenke til kommentar
Morten58 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Restart maskinen? Dette fungerer hvis årsaken har sammenheng med at det er lenge siden du har restartet (brukt dvalemodus og slike ting). Gjelder spesielt hvis du også har lukket programmer manuelt med Oppgavebehandling eller har hatt programmer som har sluttet å reagere. Det kan også være en ide å la maskinen kjøle seg ned før du starter på nytt, i tilfelle varme er en del av årsaken. Lenke til kommentar
larsern89 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Restart maskinen?Dette fungerer hvis årsaken har sammenheng med at det er lenge siden du har restartet (brukt dvalemodus og slike ting). Gjelder spesielt hvis du også har lukket programmer manuelt med Oppgavebehandling eller har hatt programmer som har sluttet å reagere. Det kan også være en ide å la maskinen kjøle seg ned før du starter på nytt, i tilfelle varme er en del av årsaken. PC'en er jo slått av hver natt da, bruker den bare noen timer om dag, og det var for noen dager siden det skjedde. Kan jo hende det er noe galt med det trådløse nettverkskortet. For jeg finner andre nett eller datamaskiner hvis jeg bruker kabel. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Reinstaller nettverkskortet hørtes ut som en god idè... Hva mener du med "finner andre nett hvis jeg bruker kabel"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå