Orakel78 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Liten fjelltur i sommer og fant ut at jeg måtte prøve meg på et HDR bilde, var vel eneste måten å få med stemningen på denne dagen. Satt sammen av tre bilder. Brennvidde: 18 mm Blender: f11 f9.5 f8 Lenke til kommentar
Jonezr Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Dette var fint, liker veldig godt himmelen. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ser ut som horisonten er noe skjev eller er det et synsbedrag? Fint bilde men ikke noe ekstraordinært. Meget stort pluss at du ikke har brukt overdreven hdr, dette ser helt natulig ut. Nesten første bilde jeg ser der HDR er brukt fornuftig. Lenke til kommentar
Orakel78 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Ser ut som horisonten er noe skjev eller er det et synsbedrag?Fint bilde men ikke noe ekstraordinært. Meget stort pluss at du ikke har brukt overdreven hdr, dette ser helt natulig ut. Nesten første bilde jeg ser der HDR er brukt fornuftig. Jeg er faktisk litt usikker på det med horisonten selv, satt en stund og forsøkte andre vinkler, men følte at varden da ble for skeiv. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Enig her med stoners, et fint bilde men ikke noe ekstraordinært. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ett hdr bildet bør vel ha samme blender og fargene var noe overmettet i forgrunnen. Sånn i forbifarten Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 enig med annen kommentar at det er positivt at du ikke har kjørt på med wow!-hdr effekter, men heller brukt det til det det er, høyere dynamisk "range" og fått eksponert detaljer du ellers ikke ville fått frem. synes komposisjonen er grei, fint med blått hull i himmelen over varden. regner med du sjekket værmeldinga i forveien for å få til det Lenke til kommentar
telealf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fin dybde i bildet vha skyene. jeg synes det blir litt for mye forgrunn som ikke gir bildet noe. Sansynligvis ville jeg selv beskjært litt. jeg ville nok også ha fjernet sekken, eller hatt et menneske fast i den Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Veldig flott dette her! Naturlige kontraster uten å overdrive HDR-effekt som andre påpeker. HDRI bør og skal taes i lukkerprioritet. Spiller ingen stor rolle på dette bildet her da. Burde vel vært eksponert litt lysere? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg syns det er kult. Himmelen er skikkelig stilig, og jeg syns det gjør bildet ekstraordinært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå