LirkoB Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Heisann. Nå sitter jeg her og prøver å fullføre økonomistyrings leksen min, og det oppsto et par komplikasjoner underveis. Oppgaven lyder som følger: - Hvilke fire hovedvarianter har vi for å føre en tidsavgrensing? Jeg tror kanskje det har en sammenheng med avskrivning, men jeg er ikke helt sikker. Boken som blir brukt kan man finne her: Økonomistyring 1. Det starter på side 67 og frem til 74. Håper på svar her. Mvh LirkoB Endret 27. september 2009 av LirkoB Lenke til kommentar
RemiAndreN Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hmm, nå har jeg lest igjennom sidene, og jeg kan dessverre ikke komme med noe konkret svar ettersom at jeg ikke helt ser hva boken spør etter. Du får nok overlevere denne oppgaven til noen som har roen på dette her. Lenke til kommentar
KS Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan heller ikke se at det er fire varianter. Når det gjelder avskrivninger deler boken de inn i to: lineære og saldoavskrivninger. Håper for din at du har boken i orginal. Jeg blir så nedtrykt når jeg blar i elektroniske bøker av denne typen. Tenk å bruke så mye tid og resursser på noe som er så lite brukervennlig. En god gammeldags pdf-fil hadde vært titusen ganger bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå