Sultana007 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Hei Jeg lurte på hvordan bli Rallysjåfør ? Er det slikt at noen må "oppdage deg " eller hvordan fungerer det ? Endret 27. september 2009 av Sultana007 Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ikke ved å kjøre idiot på de norske veiene, iallefall, de eneste som oppdager deg da er UP... Meld deg inn i en bilklubb eller hva vfaen det heter. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Noen bilklubb jeg kan melde meg på hvor de kan også låne meg bil også?? Her i Oslo? eller rundt Oslo ? Søker med google, men finner ingentig Endret 27. september 2009 av Sultana007 Lenke til kommentar
Rick Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Eneste jeg har hørt om som er blitt oppdaget har begynt med bilcross, gjort det godt der også fått sin mulighet til å komme høyere opp i rallyklassene på andre sin regning. Du får begynne med å kjøre bilcross også se om du har noe talent i det hele tatt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du må begynne med gocarting fra tidlig alder, gjerne 8-10 årsalderen. Da er det størst sjangs. Etterhvert så kan du bevege deg over mot juniorkjøring av rally. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Noen som vet om noen steder rundt omkring i Oslo hvor jeg kan delta i juniorkjøring av rally...?? Endret 27. september 2009 av Sultana007 Lenke til kommentar
Rick Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen som vet om noen steder rundt omkring i Oslo hvor jeg kan delta i juniorkjøring av rally...?? Finn en motorsportklubb eller noe som er tilknyttet Norges Bilsportforbund (NBF) også snuser du rundt i miljøet. Men husk at det er absolutt ikke gratis å drive med noe som helst som har med bil å gjøre.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Start med bilcross, du. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) sjekket noen video av bilcross.. virker som ren selvmord ^^ mye kræsj det var :O Må nok med noen cash ut Endret 28. september 2009 av Sultana007 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 sjekket noen video av bilcross.. virker som ren selvmord ^^ mye kræsj det var :O Må nok med noen cash ut Rally er ikke verdens tryggeste sport, det heller. Aldri noen som har sagt at det er trygt å kjøre fort Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) så du mener rallysport er så mye tryggere? Solberg og gjengen kjører jo i 200+ på grusete skogsveier og isete veibane om vinteren, også i skogen. det er utrygt. var en F1 fører som satt på med en eller annen rallyfører, han mente det var totalt galskap å kjøre sånn... men bilcross er nok stedet å starte for deg, selv om det antagelig er alt for sent å bli like god som solberg. heller ingen som kommer til å sponse deg før du kommer deg opp i sporten. Endret 28. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hadde du vært på Lyngås i Drammen snaue halvtimen unna Oslo hadde du kunne sett hva ordentlig bilcross er Helt opp i division 1 med 700-800hester Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bilcross, evnt. en gammel 240 og Volvo Original-klassen i diverse rallyløp. Er du flink nok (både til å snakke og kjøre), så får du kanskje noen sponsorer. Da er det bare å bygge seg opp og kjøpe bedre bil. Talent, trening, pågangsmot og flaks er det som skal til. Om du noen gang kommer til å nå toppen når du aldri har kjørt noe som helst, tviler jeg på. En morsom (og dyr) hobby kan det nok være uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå