Birry-boy Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) jeg kjøpte min iphone i Nederland for en stund siden også jailbreaka jeg den. men nå så har faren min oppdatert den via itunes siden han ikke har peiling, så jeg måtte jailbreake den igjen, men når jeg gjor det så ville ikke Cydia åpne seg av en eller annen grunn. så jeg oppdaterte iphonen igjen via itunes også prøver jeg å jailbreake nå, men nå bare holder den på sånn i ca 10 min ''downloadin jailbreak data... også sånn snurredings under... når den har holdt på sånn en stund så bare starter den på nytt og går tilbake til den itunes greine der man bare kan ta nødanrop hva må jeg gjøre? Endret 27. september 2009 av Birry-boy Lenke til kommentar
Birry-boy Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 noen som kan hjelpe meg litt? please Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sjekk forumet på ipod1.no. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer, du har nå gjort om din iPhone til en iPod Touch med et kamera. Dvs. oppgraderer du til OS 3.1, så fins d per dags dato ingen løsninger for å fjærne operatør sperren på den igjen.. (Å det kan også se mørkt ut for framtidlige løsninger..) .:CyberMan:. Lenke til kommentar
VWjetta Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 du får høre med faren din om han ikke vil kjøpe ny til deg da:P sure greier, det der iblock.. Lenke til kommentar
Birry-boy Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Nå har jeg akkurat komt hjem fra Nederland. Der fikset en kompis iphonen min. han klarte å jailbreake den noe som jeg ikke fikk til. men han sa at han ikke kunne unlocke den enda. er det noen som har peiling på hvordan jeg kan unlocke den nå? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 er det noen som har peiling på hvordan jeg kan unlocke den nå? Du kan ikke unlocke den nå, enkelt og greit. Finnes ikke noe opplåsningsmetode for dem som har oppgradert til nyeste firmware på iphonen sin. Inntil videre har du en ipod touch. Lenke til kommentar
Birry-boy Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 er det en eller annen side der jeg kan sjekke av og til og se når jeg de får en opplåsningsmetode til å unlocke iphonen? Lenke til kommentar
VWjetta Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 er det en eller annen side der jeg kan sjekke av og til og se når jeg de får en opplåsningsmetode til å unlocke iphonen? blackra1n.com har akkurat sluppet ut jailbreak med unlock:) nå har du tlf igjen:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå