Abdur Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tok dette bilde for en uke siden. jenta stod jo aldri i ro, så var litt vanskelig å få tatt bilder, men ble nå denne 1/250 second F/2.5 50 mm ISO 200 En ting jeg selv har merka, er at det ikke alltid er like lett å se at det er en bobble som er foran øyet hennes. men mer kan jeg ikke helt komme på =) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Uten tittelen hadde det vært litt vanskelig å fårstå, men med tittelen er bildet bare genialt! Ho har sin fulle oppmerksomhet på såpebobla, og du har klart å fange gleden i bildet! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Synes du har fanget situasjonen bra, med er enig med deg at det kan vær litt vanskelig å se at det er en såpeboble som er foran henne. Lenke til kommentar
emero Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 synd du ikke hadde større blender. hadde vært flott med skarp boble også Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 tenkte akkurat det samme. hennes hånd kunne med fordel vært tydeligere og. Og bobla kunne ha fått "løpe" 5cm til før du knipset, slik at det ikke blokkerer ansiktet Lenke til kommentar
Abdur Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Jo takk, hadde egentlig satt lav blender siden jeg drev å tok portretter av henne, så begynte hun plutselig å jage boblene, og da trykket jeg bare her før hun tok den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå