stian-hg Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hmm.. har kun 4x agp på hk'et mitt (abit kg7). Er det store forskjellen mellom 4x og 8x eller er det noe som jeg vil merke mer til i fremtida? Så vidt jeg vet så har det overhode ingenting å si. Ytelsen vil være den samme. 8x betyr vel bare at muligheten for større dataoverføring er tilstede. Søk litt på forumet, dette er tatt opp flere ganger før. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 jeg tenkte han bare hadde trykket litt feil. hoppet over 5 tallet liksom... "driti" meg ut på det selv jeg. nei det var liksom det jeg siktet til, at det er så mange som passer på at andre skriver riktig og dritet fulstendig i at man selv gjør det... sånn som meg og ikke bare THG. men også ati selv :smile: Ja du mener vel forsatt at 9600Pro er best? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Overload: hva får deg til å si det? Har jeg i dette temaet nevnt noe om at 9600pro er bedre enn 9500pro?? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er veldig liten forskjell mellom 4x og 8x agp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå