kjermy Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen ganger når jeg spiller, og tar musa opp til øverste venstre hjøre, kommer musepekeren til syne, og om jeg klikker på noe da, vil Oblivion minimeres. Når jeg da går inn på det, fryser det, og jeg må avslutte programmet. Fins det noen fiks for dette? Har patchet til 1.2, og installert unofficial patch. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det at det fryses kan skje uansett når det minimeres. Prøv å minimere det og gjenopprette det igjen et par ganger, eller prøv andre måter å gjenopprette det på (klikke på programmet på taskbaren, alt-tabbe tilbake, åpne oppgavebehandling og velge "switch to", etc.). Det fungerer innimellom. Ellers: Du kjører spillet i full skjerm, regner jeg med? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hadde også det problemet, sykt irriterende! Men da jeg en dag jeg startet opp spillet igjen, hadde jeg ikke det problemet mer... Jeg gjorde ingenting, men det bare ordnet seg! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å i det heile tatt minimere Oblivion frarådes. Klikker ALT for ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå