nietsoj100 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har akurat kjøpt meg byggesett pc og vista OS.men jeg lurer på om det er mulig og laste ned windows 7 nå i en slags beta og kjøpe komplett senere når det blir tilgjengelig? For da kunne jeg ha droppet og brukt penger på vista nå siden jeg har xp lisens jeg kan bruke. Og windows 7 ser jo litt fancy ut da:) Eller burde jeg kjøpe vista oset og heller oppgradere til windows 7 når det blir utgitt for fullt? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 W7-beaten er det ikke lenger mulig å laste ned fra MS sine nettsider. Du er noen måneder for sen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Win7 lanseres i Norge i underkant av én mnd til. Vil absolutt anbefale deg å bruke Windows 7 64bit (dersom du ikke har noen gamle spill/programmer som er 16bit du skal bruke). Du kan laste ned Win7 RTM, legge inn norsk språkpakke, og aktivere den når du får kjøpt lisensen senere, tror du har 30 dagers fri bruk før du må aktivere. Du kan også få kjøpt billig lisens fra Amazon, spiller ingen rolle om lisensen gies ut med norsk eller engelsk språk, ei heller om det er 32 eller 64 bit, den virker uansett på Win7, så lenge du bruker riktig utgave, f.eks. Home Premium Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Takk for svar.Hvor kan jeg laste ned win7 RTM nå da? Og etter ejg har installert det kan jeg kjøpe en lisens bare når det blir utgitt i norge? Eller kan jeg kjøpe win7 på amazon.com nå feks*?som virker nå? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du må nok laste ned RTM fra Pirate Bay eller lignende hvis du ikke har tilgang til MSDN. Ja, du kan bruke lisensen nå, jeg har en allerede Les litt mere her Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Ser på piratebay at win7rtm ligger som image filer. vil det si at når jeg har installert feks gamle xpn min så kan jeg laste ned denne fra piratebay og mounte i feks daemon tools og installere så vil det virke?også kjøpe lisensen senere når det kommer? ser det ligger flere activators for win7 ute på piratebay også men det er vel det beste og holde seg til den lovlige aktiveringen kansje:) Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er vel strengt tatt ikke lov å diskutere ulovlige metoder her ang aktiverings cracker ol., men personlig så gidder jeg ikke stresse med det heller, det er mere jobb enn fornøyelse når windows update deaktiverer cracken din, også må du mest sansynlig formatere for å prøve ut en annen. Ev, så må du holde på med backup eller google deg ihjel før hver eneste update du legger inn. Gjør det heller lovlig, mye greiere Vær sikker på at du finner en versjon som er crc og hash kontrollert, dvs at det er den offisielle versjonen som MS har lagt ut, og ikke noe jalla (du finner det i kommentarfeltene), og sjekk også om det er en begrenset utgave. Det kan du sjekke ved å mounte imaget eller åpne det i f.eks. 7-zip. Deretter åpner du filen ei.cfg i notepad hvis den er der. Hvis den ikke er der, så er det det beste. For å installere det så må du nok brenne det ut på en dvd plate da programmer som daemontools ikke virker utenom windows. Det finnes også alternativer for å installere fra minnepenn, men dette får du google selv hvis det er metoden du vil bruke Hvorfor legge inn XP først? du må formattere uansett, men jeg skjønner hvis det er eneste mulighet til å få lastet ned imaget... Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Enig med deg angående registreringen.mye mindre stress og mas med og gjøre det lovlig å få alt i orden med en gang. Jeg har jo en laptop jeg kan bruke og laste ned på også brenne image filen ut på dvd. Det er nok kansje det letteste og beste. Fant en torrent på piratebay som visstnok skal være the real deal da.fulgte med ett program for og sjekke at det var autentisk og greier. Så hvis jeg installerer dette så trenger jeg bare og kjøpe lisens i oktober en gang også er det oppe og går for fullt?beklager mye noonb spørsmpl her nå. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ja, skal være kurant det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå