Majjan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 I dag åpnet TGS for publikum og spillere i alle aldre stormet til Makuhari-messen for å få et glimt av favorittspillet sitt. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) "Jeg må vel innrømme at jeg ikke alltid hadde helt kontroll på hvem det var cosplayerne portreterte." Dette skal vel være Vincent? EDIT: leif Endret 27. september 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 siste bildet er vel fra kingdom hearts 2 tar jeg ikke helt feil? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) må nesten kommentere igjenn: Du har klart å ta 7 bilder på en hel dag? Seriøst? Jeg mener, folk vil se hva som foregår i TSG, og et bilde sier mer en tusen ord. Slutt å skive så mye, og last opp bilder! Endret 27. september 2009 av hproslan Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 må nesten kommentere igjenn: Du har klart å ta 7 bilder på en hel dag? Seriøst? Jeg mener, folk vil se hva som foregår i TSG, og et bilde sier mer en tusen ord. Slutt å skive så mye, og last opp bilder! Det kommer en "TGS i bilder" om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg