Sandsvei Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei, Jeg har brukt spotify i en lang tid, helt frem til i dag. Plutselig når jeg skulle bruke den fikk jeg en error. Den lyder som følgende: "Application Error > The exception unknown software (0x06d007e) occured in the application at > location 0x7c812a5b." Har prøvd å reinstalert flere ganger, også slettet alt i registeret, uten hell. Det er ikke aktuelt å formatere pcn kun for at spotify skal fungere, men hva i all verden kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du må også slette filene på %appdata%\Spotify samt %appdata%\..\Local Settings\Application Data\Spotify Trykk Start -> Kjør og paste inn disse og trykk OK. Slett alle filene og prøv innlogging igjen. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Hei igjen, Jeg forsøkte hva du sa, men til ingen nytte. MEN, det viste seg at det var noe så enkelt som spyware Kjørte et søk med det, fant et par stk, fjernet de, problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå