Howard Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sharps energieffektive Blu-ray-spiller BDHP22H inntar straks norske butikkhyller. Les mer Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er ikke lenge siden det ble hevdet at blue ray aldri kunne bli billig! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hørtes ut som en kommentar som har blitt sagt ang så og si for hver eneste teknologiske framskritt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er ikke lenge siden det ble hevdet at blue ray aldri kunne bli billig! Det er ikke lenge siden folk har hevdet at kreasjonisme er tingen heller. Man finner alltid folk som sier rare ting, at bluray ikke kunne bli billig er vel neppe vært gjengs mening blant særlig mange. AtW Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Nei såg d var en diskusjon om det her på forumet for ca tre mnd siden der de hevdet det. om at det var umulig å senke produksjonskostnadene pga elektronikken inni eller noe. Bare bullshit spør du meg. http://www.hardware.no/artikler/skeptisk_til_prisfall/50544 Endret 28. september 2009 av member-63169 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Alt monner, men etter min beregning så sparer man vel 5-10,- i strømutgifter med denne i året hvis man ser en film meg gjennomsnitts tid på 2 timer hver dag ett helt år, i forhold til en vanlig BD spiller. Hadde aldri vært utslagsgivende for meg. Kommer aldri til å røre ett Sharp produkt igjen. Hadde en av deres første DVD spillere, og har aldri opplevd en DVD spiller som var mer brukerfiendelig. Var sjeleglad når den ikke fungerte som den skulle på avspilling og kunne bytte den. En annen ting, denne spilleren er stygg. Den prøver å ligne spillerene fra Panasonic, Sony og LG, men har noen små detaljer som rett og slett gjør den stygg. Displayet og den blå ringen for å nevne noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg