Virke Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Saken er den at jeg nå har fått en fin kjellerstue og har koblet opp nettverk dit. Jeg har tenkt til å holde noen LAN med kompiser så jeg trenger en switch. Nettverket vårt er 16000/7000 trur jeg, men det er noen sperrer elns. i gata vår slik at den bare blir 12000/6000. Dette vil nok visstnok bli fikset etterhvert. Jeg trenger en switch med 4-5 uttak til PCer. Også vil jeg gjerne ha en med litt levetid Som sagt vil den bli brukt til LAN så den må tåle at samtlige spiller onlinespill på en gang. Jeg vil heller ikke spytte alt for mye penger i switchen, så jeg kjøper ikke no bedre greier enn at den akkurat fyller mine behov. Takker for alle forslag! Link fra komplett.no, takk Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 En hvilkensomhelst 10/100 mbit switch. vil dekke ditt behov. Men det kan være kjekt med en Gigabit switch. slik filkopiering mellom maskinene går raskest mulig... Har selv hatt denne i 3 år uten problemer, og har også hatt denne i 2 år uten problemer. Generelt sett er det lite eller ingen forskjell på switchene i denne prisklassen. Har aldri opplevd att slike switcher ikke tåler bruk. Jeg har prøvd det meste av merker. Unex, D-link, Linksys, C-net, Netgear, 3com... Men man føler seg ofte "tryggere" når man kjøper ett kjent merke som 3com og Linksys. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Takker så mye for kjapt svar Tenker jeg går for den du har brukt i 3 år Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Null problem... Kjøpte den fordi den var billig og hadde 8 porter. Den har gjordt jobben siden den gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå