gwh Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har to pakker jeg sporer på internett, men etter at de ble innlevert på postkontoret/postterminal har det ikke vært noen oppdateringer i sporingssytemet til posten de siste 3 dagene. Noen flere som sliter med dette, eller er det bare jeg som er maks uheldig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Frå fredags ettermiddag til mandags morgon skjer det ofte lite med ein pakke. Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har to pakker jeg sporer på internett, men etter at de ble innlevert på postkontoret/postterminal har det ikke vært noen oppdateringer i sporingssytemet til posten de siste 3 dagene.Noen flere som sliter med dette, eller er det bare jeg som er maks uheldig? Siden du spør.... Jeg venter på en TV bestilt fra Elkjøp. De har sendt meg sporingsnummer som link. Klikker jeg på linken, får jeg opp en feilmelding. Kopierer jeg sporingsnummeret og limer det inn på postens sider, får jeg beskjed om at det ikke finnes noen informasjon om sendingen. Den skal være sendt med posten, og har stått som "sendt" siden mandag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dersom nettbutikken har registrert pakken ut av systemet, men Posten ikkje har fått den, vil du kunne oppleve det der, men at det går 4 dagar utan at noko skjer er litt snodig. Blir du sendt til Posten sine sider med linken? TV-apparater blir ofte sendt med leveringsfirma som DHL, Schenker osv. Du kan jo ta kontakt med Komplett og høyre. Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir du sendt til Posten sine sider med linken? Får opp en adresse: "http://62.148.47.152/Posten/PagesKM/KMSporingslink.aspx?PackageNumber="sporingsnummer" Du kan jo ta kontakt med Komplett og høyre. Elkjøp.... Men deres nettsider sier 3-7 dager, og den sendes fra lager i Sverige. Så jeg får gi dem 7 dager iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå