Audiovisuelt Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hey. At en jente biter opp til 5 personer på en kveld på armen når hun er ute, er det farlig? det er harde bitt, som virkelig setter merker etter tennene, men ikke så mye at en begynner å blø. en jeg kjenner ble nemlig bitt av en "slik en", og hun sier hun fortsatt har vondt noen dager etterpå. tenker på feks smitte? infeksjoner? blodutveksling? fant ikke noe bedre forum enn dette for min post, og var litt viktig =/ Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvis bittet ikke gikk gjennom huden er det ikke fare for noe smitte, men det kan jo være at det har blitt skader på musklene eller noe slikt. Lenke til kommentar
jonlajoie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det jeg har hørt er at hvis man blir bitt til man begynner å blå, uansett hva eller hvem som biter, så burde man dra til legen med det. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå