Ticon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvilke gratis antivirus og brannmurprogrammer støtter flere brukere på en pc? Har brukt PC-tools antivirus, men den støtter bsre en bruker på pcen. Trenger noe som støtter to brukere hvis det finnes. Eller så får jeg heller kjøpe en lisens. Har lest litt på avast og antivir, men klarte ikke finne ut om de støtter flere brukere i gratisversjonen. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tror alle de kjente gratisprogrammene (AVG, Avira og Avast!) støtter det og ha flere brukere.. Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har bestemt meg for å prøve avira. Sliter litt med og bestemme meg for brannmur. Har prøvd comodo, men synes den var litt vanskelig og få til og fungere lett. Ble litt vel mye spørsmål om programmer som skulle ha tilgang. Har i det siste brukt pc-tools brannmur på nevnte pc. Den synes jeg var litt greiere å forholde seg til, men tror den er litt mindre sikker? Hva anbefaler dere av brannmurer? Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ingen grunn til å skifte brannmur. PC Tools' brannmur er minst like bra som Comodo. Sjekk Matousec Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Da blir det pc-tolls brannmur. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå